Gå til innhold

Vest Racing Team Rx 7 Prosjekt Selges!!!

Ranger emnet

vest_racing

Anbefalte innlegg

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lakkere litt selv, men utvendig blir det nok overlatt til proffer..:)

ok, jeg lurer på hvor stor kompressor man trenger for å lakkere frontfangere osv..

evt hvor stor kompr man trenger for å hellakkere biler

Vet du noe om dette?

hva har du selv?

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg lurer på hvor stor kompressor man trenger for å lakkere frontfangere osv..

evt hvor stor kompr man trenger for å hellakkere biler

Vet du noe om dette?

hva har du selv?

Vet ikke hvor stor den eg har er, men den er ganske stor..

Er vel mellom 300-400l/min den bør gi for å bli brukt til lakkering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S6300397.jpg

Skal det der være endelig plassering av pedalene? Har du prøvesittet og testet ut ergonomien og funksjonaliteten før du boltet fast akseleratorapparaturen?

Kan hende bildene lyver, men det ser ikke veldig bra ut mtp inspirert kjøring. :driving

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det der være endelig plassering av pedalene? Har du prøvesittet og testet ut ergonomien og funksjonaliteten før du boltet fast akseleratorapparaturen?

Kan hende bildene lyver, men det ser ikke veldig bra ut mtp inspirert kjøring. :driving

Har sjekket det ja..:)

Gasspedalen er ikke festet enda..

Også er det ikke så veldig god plass i en FD til å flytte på ting her og der...:S

Men hvor ville du ha festet dem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeisj, hvis clutch&brems er ferdig tilpasset og stemmer bra i forhold til sitteposisjon der de er ville jeg ha bygd om gasspedalen til topphengsling, hengslet den opp på ca samme sted som pedalboksen på en sådan måte at gass og brems kommer på ca samme høyde og dybde.

Har noen dårlige minner fra Ascona B hvor pedalene sitter tripp trapp tresko høydemessig. Du skal vel ikke engang ha skilter på bilen, så da er det bare å modde i veg. :) Men det er nå meg.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeisj, hvis clutch&brems er ferdig tilpasset og stemmer bra i forhold til sitteposisjon der de er ville jeg ha bygd om gasspedalen til topphengsling, hengslet den opp på ca samme sted som pedalboksen på en sådan måte at gass og brems kommer på ca samme høyde og dybde.

Har noen dårlige minner fra Ascona B hvor pedalene sitter tripp trapp tresko høydemessig. Du skal vel ikke engang ha skilter på bilen, så da er det bare å modde i veg. :) Men det er nå meg.

Trenger ikke bygge om for å få den opp, men den ble bare satt inn på en bolt som stod der...hehe

Så den skal flyttes opp så den ligger likt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av motoren slik den står nå..

Delene til den blir sendt ut for balansering i slutten av uka el neste uke..

Blir også gjor maskinering i motoren for montering av stud kitet..

Har også fått noen snap on braketter som skal brukes på skjærmene framme og frontspoileren..

Engine.jpg

S6300537.jpg

S6300534.jpg

bearing2.jpg

crank.jpg

lobe1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider