Gå til innhold

tidligere eier av en ombygd corrado.....

Ranger emnet


eystein

Anbefalte innlegg

trenger å komme i kontakt med en som heter MORTEN og er muligens fra stavanger område. akkurat kjøpt en ombygd corrado (vr6) som han eide for litt over ett år siden. lilla perlemor og bredda hjulbuer. har sett bilde av bilen på ålgard gatebilklubb sine sider. tenkte kanskje det var noen her som vet hvem det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger å komme i kontakt med en som heter MORTEN og er muligens fra stavanger område. akkurat kjøpt en ombygd corrado (vr6) som han eide for litt over ett år siden. lilla perlemor og bredda hjulbuer. har sett bilde av bilen på ålgard gatebilklubb sine sider. tenkte kanskje det var noen her som vet hvem det er?

 

denne?

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=91356&highlight=olav+vangsnes

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte den vel for et år eller to siden. Forstod det sånn at han som kjøpte den av meg var litt uheldig med den. Håper den nye eieren for fikset opp bilen og tar vare på den. Det var virkelig en bil som var gøy å kjøre:)

74 Mod Golf 1

65 Mod T1 Boble

 

73 Mod T3 Variant X

84 Mod Polo Derby X

86 Mod "Racetech" Caddyen X

86 Mod Golf 2 "vinterbil" X

93 Mod Golf 3 GTI 16V X

91 Mod Corrado Vr6 X

99 Mod Golf GTI 20V Turbo X

 

http://www.algard-gatebilklubb.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

ja det er den... kjøpte den for en uke siden av en som kjørte opp på en rundkjøring, så det er litt og fikse på! siden du eide den for noen år siden kanskje du kan si meg nøyaktig hva som er gjort med motor?

 

trenger forresten noen deler til vr6 om det noen som skulle ha liggende: servopumpe m/festebrakett, oljepumpe, dør venstre og skjerm venstre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ha blitt byttet til helt ny Topp med Shrick 286 graders.

Gjør regning med at toppen er portet.Helt ny girkasse med sinterlamell er det også byttet til. Oettinger Chip står i.Polert innsug.De har rotet litt de som bygget opp bilen får å si det sånn:)Kan ikke huske alt som er gjort. Nooe av det jeg gjorde før jeg solgte den var, Ny eksos 2,5" Valset og lakkert en hau av deler, Byttet en del pakninger og diverse i motor. Alt av bremser ble byttet og nye hjullager, Redstuff klosser mener jeg at jeg satte på. For å si det sånn. Når jeg fikk bilen så var det masse rust og en dårlig skjerm og såvidt noe bremser og hull i radiator og sånne ting. Det var litt å ta fatt i for å si det sånn:)Masse foringer er byttet.

Felger og dekk og coilovers er også noe som ble kjøpt inn før den ble solgt.Får du fikset det som er gale nå så har du en god bil fremover. Felgene er det fortsatt garanti på mener jeg. Jeg kan huske at de begynte å flasse rett etter at jeg kjøpte dem i fjor sommer. Disse kunne jeg få nye igjen men jeg fikk ikke gjort noe med det. Ta kontakt med Dekkspectrum og hør med dem.

Jeg klarer ikke komme på alt som er gjort med bilen i farten, men det meste er nok byttet:)

Lykke til videre med bilen

74 Mod Golf 1

65 Mod T1 Boble

 

73 Mod T3 Variant X

84 Mod Polo Derby X

86 Mod "Racetech" Caddyen X

86 Mod Golf 2 "vinterbil" X

93 Mod Golf 3 GTI 16V X

91 Mod Corrado Vr6 X

99 Mod Golf GTI 20V Turbo X

 

http://www.algard-gatebilklubb.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har forfalt en del siden du hadde den da, det er rust på alle hjulbuene og litt under bakluka, frontfanger og bakfanger skal jeg å ha nytt(leter etter ett kit) så den får seg nok en hel-lakering i løpet ev sommeren. sånn som stempel og slikt er orginalt eller, ikke noe smidd i motor? har planer om turbo ser du!

kan se det er en god del nye deler under bilen ja.

ikke så farlig med felgane, de blir byttet ut til noe i 16x10 eller 17x9, se hva det blir plass til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig at folk får til å ødelegge en bil så godt på under et år. Det er ikke noe smidd innmat eller noe sånt.Når bilen ble kjøpt så sto det på 9*17 på den med 235.40.17" dekk bak. Felger som var kjøpt fra Eiker motorshop eller noe sånt:) Så helt forferdelig ut:)Men det var med orginalt innpress, så 9*17 blir nok ingen problem å få på

74 Mod Golf 1

65 Mod T1 Boble

 

73 Mod T3 Variant X

84 Mod Polo Derby X

86 Mod "Racetech" Caddyen X

86 Mod Golf 2 "vinterbil" X

93 Mod Golf 3 GTI 16V X

91 Mod Corrado Vr6 X

99 Mod Golf GTI 20V Turbo X

 

http://www.algard-gatebilklubb.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår