Gå til innhold

Got stretch?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

less is more har jeg hørt før, det paser godt her.

Passer bra med litt dekkstrekk på tysker stuk, men her var det for mye. (ja, jeg vet at dem gjør sånt på annet en vag og tyskere...)

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble litt for mye strekk ja.. 2cm av felgen er jo blottet på hver side.. Lett å kantkjøre de felgene alacocaina

Felgen på bildet er hvordan det ikke skal se ut.

generelt.

Dekkstrekk er pent, men blir det for mye, ja så blir det for mye.

Redd for å kantkjøre felger. bestill deg bredere dekk neste gang du skal ha, så er du sikker på at felga overlever. Som jeg sa tidligere så er dekkstrekk fullt kjørbart, man må bare passe på hva man gjør i trafikken. Glemmer man hvor man har felga så har man ikke dyre nokk felgerkiddie

og for de som ikke forstår seg på dekkstrekk: dekkstrekk gjør at man får plass til bredere felger på bilen, og man får senket bilen litt ekstra;)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg planlegger 165/45-15 på 7.5x15, noen vil kanskje kalle det ekstremt og. Synes ikke dette var så veldig ille, tatt i betraktning hva vanlige Saxoer får av modifikasjoner, Biltema-felger og stygg lakk, heller litt strekk enn det.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Koster å være kar veit du ;)

Koster å være tett blir vel riktig å si, iallefall etter enstund visst man har tenkt å bruke bilen...

Kan være pent med litt, men som Joastarlet sier, "less is more"

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å være tett for å kjøre med så strekte dekk.. bare å kjøre orntlig og holde seg på asfalten.. Grus tar vel knekken på felgene:D

Jada, var delvis en spøk. Men hadde fungert utrolig dårlig rundt her jeg bor, hull og møkk overalt. Dem har jo heldigvis bedre veier der...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider