vrtx Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 mi mening,den va stygg:) Gayeste kommentaren jeg har hørt på lenge :klovn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 d som e at syns fronten ble for svær i forhold til sjermene, "muskuløs bil , men stor i kjæftn" om noen fårstår:) hadde jo ikke takket nei om noen kom på døra mi å sa at æ sku få den ,, ikke sant! Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 stemmer det... den solgte jeg for litt over 1 1/2 år siden... er på min 2 bil nå etter den ;) hatt en integra type r og nå en bmw 318is etterpå Oki, ja for lenge siden jeg så den sto der, men den va seriøst rå! :D Var den integran din gul ? Synes huske jeg så en slik bil sto der også en gang :P btw vet du hvem som eier/eide en rød RX-7 nedi kragerø ? Temlig sikker på at det var høyreratt, den hadde også bland annet bodykit og stoor spoiler! ;) Gikk der hvertfall i fjor sommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Integraen hans var Phoenix Yellow ja;) Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Oki, ja for lenge siden jeg så den sto der, men den va seriøst rå! :D Var den integran din gul ? Synes huske jeg så en slik bil sto der også en gang :P btw vet du hvem som eier/eide en rød RX-7 nedi kragerø ? Temlig sikker på at det var høyreratt, den hadde også bland annet bodykit og stoor spoiler! ;) Gikk der hvertfall i fjor sommer... Her har du integran jeg eide. Ellers så er den røde rx7'n en ifra åmli som eier. han var bare på en jobb her i byen... er vel også den som var med i siste gatebil. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Rå den integran! Sitter med gatebil-magazine nr.3 her nå. Fant fram RX-7'n. Viste ikke at dte var den gitt, faen å rå :D sto at han var fra vinje :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 vet ikke om det kom noe svar på det, men får s15 front kit til s13, 20.000 for panser lykter og fanger, 25,000,- med sidekjørter. mener det er carbon panser som følger med Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 vet ikke om det kom noe svar på det, men får s15 front kit til s13, 20.000 for panser lykter og fanger, 25,000,- med sidekjørter. mener det er carbon panser som følger med Har linket til det litt lenger fremme ;) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 damn, skamfeit bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 OH FY FAEN! mfg! DAM! det der er seriøst den FETESTE ! s13 jeg har sett i landet her! ABSOLUTT CREDITS! for en max gjennomført bil!!! dette er noe annet enn de her shabby driftwannabes grejene som møtte opp på driftbattle med manglende fangere! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 s13,5 heter det for de som ikke visste det :partyon: Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 langsundsbrua? mener du breviksbrua eller grenlandsbrua er ikke helt med jeg nå??? Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Blir vel grenlandsbrua ja, den du kjører over på e18 mot kr. sand. Hvis man skal bygge er det nok billigst å importere selv, bare å søke på ebay eller google. s13.5 eller strawberry som den blir kalt. Det man trenger av spesialdeler er bare skjermene, resten er s15-deler. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Nemlig, bredda skjermer både foran og bak. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 er ikke skjermene, "s15" skjermer som er tilpasset s13 a? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg