EVO IX Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Jeg eier en Honda Civic 1991-model som jeg (beklageligvis) blir nødt til å ta i bruk ganske snart. Bilen ble gitt til meg i "gave" etter at mine besteforeldre ble fratatt førerkortet etter en heller tvilsom tolkning av vikepliktregelen. Bilen har aldri blitt vasket hverken utvendig eller innvendig (vi snakker 16 år folkens!) og jeg skammer meg over å si det, men jeg mistenkter min morfar for å være en av menneskene som synes at det er greit å "rygge til det butter" slik det har vært nevnt tidligere. I tillegg ser deg ut til at den har stått ute i noen heftige haglskurer.. Bilen er per dags dato hele 8 forskjellige blånyanser, er full av små krater og har godt med rust i hjulbuene. Spørsmålet mitt er om jeg kan gjøre noe som helst for å rette opp det uoprettelige. Jeg tenker noe àlà sparkle, pusse og male, men med hva? Alle forslag taas imot med takk! Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 kjøp masse glassfibersparkel.og rullemal den:thumb Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 ikke vasket på 16 år, Finn frem P60 og puss helt til du ser lakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 haha.. du er vel ikke så innmari heldig at bilen var hvit en gang vel? i så fall kan du jo bare glemme å få den tilbake i orginalfargen uten å lakkere :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg