VW2 Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Hvor var/er du i militæret? (første gangs tjenesten) Hva gjorde du? Jeg tjeneste gjør på Skjold i nord norge, ingeniørbataljonen skal kjøre MB.....! Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Militæret? hva slags BS er det? Aldri hørt om. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 På skjold ? er vel ingen fra levanger som er i troppen din ? har en kompis som er der oppe nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Var på rekrutten september 98 på Værnes. Trivdes faktisk meget godt. Etterpå ble det transporten på Soma som er under HQ North Jåttå. Kongetjeneste. Bodde hjemme og hadde turnus. Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Jeg har siviltjeneste på en skole. Det er veldig lærerikt og føler jeg får mer ut av det enn jeg hadde fått av å være i militæret. Dette er ikke BS, det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Var inne i 95/96, noen år siden nå gitt. Tjenestegjorde som hundefører i militærpolitiet i Bardufoss, meget fornøyd med det året. Gjør det gjerne igjen.. :) Trente hund, lavine beredskap og støttet andre kompanier, bodde i egen leilighet utenfor leieren.. Og gjorde stortsett som vi ville.. 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 var på skjold i 1991 i kavaleriets oppklaringseskvadron..... deretter unifil libanon 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Jeg var på Åsegarden garnison i Harstad fra januar til juni 1996. Hæren , infanteriet, brigade nor 3, tjenestegjorde som snikskytter i geværlag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Var på evjemoen i 3 mndr på rekrutt. Ble så overført til HMKG resten av tiden. Var i Rekognoseringstroppen i KP2. Masse artige minner derfra. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Var innom madla onsdag-torsdag, sjøforsvaret.. Ble MUD'et pga. høye leververdier ( kan ikke drive med hard fysiskaktivitet osv osv osv ) .. skal inn i april :) - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Luftwaffe, Værnes rekruttskole først 2 måneder...så overført til Mågerø, Tjøme der jeg tjenestegjorde som operasjons assistent (satt på radar). Hjemme annenhver dag og veldig bra forhold ;) Dimma på nyåret -97 :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etg101 Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 luftforsvaret, pilot , stavanger airport sola.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Luftforsvaret. mars 99-feb02 2mndr på værnes rekrutt 1mnd på kjevik, cruwe chife assistent kurs siste 8mnd var jeg stasjonert på Rygge hovedflyplass og hadde daglig arbeid med F-16 :D Var hjemme når jeg orka.... kosta 30kr en vei... go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Var i første kontigent på Rena leir. vognfører Leopard. -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 HVUB værnes et halv år, UB i garden et halvt år. Dimma endelig i sommer. Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg