Autotune Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Da har jeg gått til innkjøp av en 89mod Corrado G60. Bilen er nå på tur fra Svolvær med lastebåt. Henter bilen i Sandnessjøen i morgen kveld. Oppdatering med bilder kommer. FØLG MED!! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 ooh, gratulerer! gleder deg som en unge ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Nei egentlig ikke. Det første jeg må gjøre er å bytte gearkasse. Men det skal bli gøy med prosjekt igjen. Trenger masse deler, så det er bare å skrike ut!! Trenger hvite/røde baklykter, grill med breie riller, grillspoiler, felger 9x16 eller 7x17. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 god kveld:)har 17" felger, vet ikke dim, har bakspoiler som skal stå opp på orginal vingen:) Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 god kveld:)har 17" felger, vet ikke dim, har bakspoiler som skal stå opp på orginal vingen:) Send bilder og pris til r-remman@online.no Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Etter litt tull med Nor Link oppe i Svolvær, skulle bilen komme til Sandnessjøen i dag kl 13.30 med Hurtigruta. Spennt som fan rigga jeg og en kompis oss til med bilhenger og matrosdress, og satte kursen mot Sandnessjøen. Kl ble 13.30 , men ingen båt?? Fikk tak på en fyr som gikk og rota inne på et lager, og han kunne fortelle at (hurtig?)ruta var forsinket, og skulle legge slagsida til kl 15.45 Ok, tenkte vi, og kjørte målløst rundt i Sandnessjøen, i 2 laaange timer. Kl 15.45 sto vi parat på kaia for å ta imot den røde herligheten, som for 17 år siden forlot nazilandet. Men hva skjer???? Jo,HURTIGBALJA SEILER RETT FORBI!!!anger2 Hvor bilen blir lasta av vet ikke jeg....... Men det er vel bare å vente til båten snur og kommer nordover igjen:web Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 sikker på du stod på rett kai:D Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Heheh..Sandnessjøen består av 1 kai, og noen hus. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 hvor havna bilen til slutt da? Må vel ha lagt til kai nå vel ;) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Bilen havna i Rørvik. Den hurtigruta som gikk nordover neste dag,"planla" å ikke gå inn til Sandnessjøen pga dårlig vær, så dem tok ikke bilen med. Ok, men da tar neste båt med bilen, tenkte jeg. Men nei,gutta på neste båt tok ikke med bilen pga at den ikke kunne kjøres.Enda det står en stor lapp på bilen"kan ikke kjøres pga defekt gearkasse, må skyves". Denne lappen er skrevet av Nor Link som står for frakta av bilen! Og fraktavtalen innebar at bilen måtte skyves på båten. Javel, neste båt da? Nei, tar ikke biler! Neste båt blir i dag, og det er samme båten som frakta den nedover og satte den av i Rørvik, så dem må vel få til å ta den med seg. Da skal den komme til Sandnessjøen i natt kl 04.15 Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Jeg håper du ikke har betalt for frakten.. HRG eller da tidligere OVDS er mest kjent for drikking på jobben enn skikkelig arbeid.. Og Norlines er vel gamle NorCargo og er vel da for Vernet bedrift å regne.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Selger har betalt for frakten, men nå har jeg venta hele påsken på bilen, og begynner nå å bli lei. Hadde tenkt meg mange fine dager i garasjen i påska, men... Bilen kommer sikkert i natt, men nå begynner jeg på jobb igjen i mårra, og da får jeg ikke anledning til å hente bilen før neste helg. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Da har jeg endelig fått Corradoen. Pga dårlig vær blir det desverre ingen bilder i dag. Rieger GTS frontleppe selges!! Bud Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 gratulerer med ny bil :) fornøyd ? Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Tja..Har ikke hatt tid å sett over bilen skikkelig enda, men det blir i helga. Men ikke allt er slik selger sa. Fikk med en ny gearkasse, da den som står på bilen er defekt, vaska den i dag, og fant en stor sprekk, så ikke noe vits å sette på den kassa. Servo fungerer ikke. Men ellers så er bilen som forventet, det er et prosjekt, så det er ingen strøken bil....Enda. Meget bra motor og understell. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg