Autotune Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Fikk jaggu tid til å bytte eksosanlegg i helga..... Nå ble det stille...Deilig! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 var det originalt som sto pa? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Næææ... Hjemmebygd, med 2 potter. Nå er det satt på Simons med 3 potter. Perfekt Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Næææ... Hjemmebygd, med 2 potter.Nå er det satt på Simons med 3 potter. Perfekt Høres bra ut :) Brukte du 2,5" rør dim eller? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Hjemmesnekra ja... Hadde jeg fått et godt tilbud på et originalt, så hadde jeg nok kjøpt det lett.. Jeg liker det originale best, veldig fin låt,og ser heller ikke verst ut. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Spesiell og pen Corrado du har:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Takk for det Jon Arne. Brukt 2,5" rør. Anbefaler alle som ikke vil ha mye lyd, å kjøpe komplett,tilpasset Simons. Billig og bra, og det er produsert i rustfritt. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Takk for det Jon Arne. Brukt 2,5" rør. Anbefaler alle som ikke vil ha mye lyd, å kjøpe komplett,tilpasset Simons. Billig og bra, og det er produsert i rustfritt. jeg kjører og med 2.5" simons og det lager akkurat nok lyd:) blir det ACR til helga ? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 hvor fant du potter levert av simons i rustfritt? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Bestillte på Mekonomen. Blir ACR til helga ja... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Blir bra med nye stag under. Simons rustfritt er nok gode greier. Ikke mye bråk som du sier. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Fått bud på 75000,- for bilen i dag. Hva gjør jeg nå:helpme: Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 e byr 60000 Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Selg sjiten? Eller bruk den i sommer, og SÅ selg sjiten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Flere gode forslag??? Splint kan jo komme en tur og se og prøve bilen, så kanskje han finner ut at ikke alle Corradoer er like dårlige. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg