Autotune Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Legger ut litt flere bilder. Noen "night-shots" Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 utrolig hva riktig farge kan gjøre ass.. et i seg selv ganske anonymt karroseri blir så utrolig tøff å pen med den rette fargen å di rette hjula å kjørehøyde,, du har truffet meget bra på det du har gjort autotune!! i like it!! hva er størelsen på hjula dine a? å innpresset på felga? Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Må bare si: Utrolig pent!! Den lakken, PERFECTO!!! Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Takk skal dere ha. Felgene er 9x16 med innpress 15. Dekka er 205/40 Subba nå jævli med 15 i innpress forann, så fikk dreia av anleggsflata på felgene forann 4mm, så innpress der er nå 19. Har lyst til å skru den litt lengre ned, men da blir det lite kjørbart, men coolt. Skal sette inn bilen for vinteren snart, så det får bli slik for øyeblikket. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Takk skal dere ha.Felgene er 9x16 med innpress 15. Dekka er 205/40 Subba nå jævli med 15 i innpress forann, så fikk dreia av anleggsflata på felgene forann 4mm, så innpress der er nå 19. Har lyst til å skru den litt lengre ned, men da blir det lite kjørbart, men coolt. Skal sette inn bilen for vinteren snart, så det får bli slik for øyeblikket. er ikke bilen din senket noen ting? jeg har kjøpt 9x16 brock B1 med 15 i innpress.. men har no spacere da.. hehe.. kan hende jeg får problemer da..?? hmm.. men !!!!! ser sykt bra ut da :):) Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Bilen er senka. Har Coilovers. 15 i innpress og så skal du bruke spacere i tillegg? Det går ikke, vist du ikke har tenkt å lage en Corrado Country(hadde vært coolt). Et 20 forann og bak funker bra med relativt mye senk. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Har jo helt glemt å legge ut bilder etter montering av div målere. Kommer bilder senere i kveld, når det blir litt mørkt. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Bilen er senka.Har Coilovers. 15 i innpress og så skal du bruke spacere i tillegg? Det går ikke, vist du ikke har tenkt å lage en Corrado Country(hadde vært coolt). Et 20 forann og bak funker bra med relativt mye senk. hehe. offroad hadde vært litt tøfft da.. hehe bilen min er ikke senka, å tror nok ikke jeg gidder å gjøre det heller egentlig. plast å sånn (fangere etc.) blir fort forbruksvare når det kommer sånn kald hvit guffe på bakken uti desember. prøvde hjula med spacere på en golf 1 cab jeg har, det gikk heller dårlig men den er en del senka da Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Har montert sideskjørt og spoiler under fanger bak. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 ett godt stykke arbeid!! kjempeflott! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Ekstremt pent! Elsker fargen. Og med sota baklykter blir det bare Top Notch! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 utrolig pen bil! bra jobba! men personlig likte jeg den bedre før du satt på den saken under bakfangeren + skjørtene :) men for all del :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRT Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 bilen var cool den.:) selv om jeg ikke er spess fan av corrado... Siter 2004 Bmw 330d M-Tech 1998 Audi A4 1,9tdi 1992 Ford Sierra Cosworth 4x4 2003 mod passat 1.9 Tdi Highline 1992 Golf 3 vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg