Ghost. Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 heh ...det er din bil ... dine ideer og blir opdratt av deg... men jeg ga bare min mening og hva jeg ville gjort hvis jeg hadde corrado =) men @ autotune den corradoen hadde vært PERFEKT etter min mening hvis den hadde den fronten som jeg foreslo =) alt annet er helt topp Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Og DENNE er ikke minst like fin? Den orginale er lett finere enn hvilken som helst styling fanger. For ikke å snakke om mye bedre passform. Golf 2 blink på Corrado blir jo bare teit. Tupperware på kjøkkenet og båtplast på båten.....bilen har ikke noe bruk for det Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Den Lumma-fronten er for såvidt tøff med resten av den stylinga, og på sølvfarga bil. Men man må klare å se for seg hvordan biler blir med forskjellige farger, å da er det ikke bestandig heldig med den stylinga som var stilig på en annen bil. Uten blink og tåkelys i fanger synes jeg Corradoen blir skikkelig rar i fronten, slik min ble med leppa under fanger bak, så den skal vekk. Alle kan si sin mening, det er bare positivt, det er jo et åpent forum. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Vet ikke hvilket program jeg fikk av deg Frode, men står det på chippen? Ang fpr så er den mest sansynlig original, da jeg ikke har bytta den, men vet ikke hva som er gjort før. Fikk høre at laderen sansynligvis er porta. Men hvis jeg kjøper eller låner en bredbåndslambda, hva skal jeg gjøre da?alacocaina Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Da var sesongen over for min del. I dag knakk bolten som holder reimhjulet på veiva. Bolten var helt ny for å unngå at dette skulle skje, men den knakk rett av. Heldigvis sto bilen på tomgang når det skjedde. Så nå blir det vinterlagring litt tidligere enn planlagt. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedNSX Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Good save. Heftig farge, var litt skeptisk når jeg så avataren din, men etter å ha sett resten av bildene så det ganske rått ut. Ang. frontfanger liker jeg best "shaved" oem front: Siter 1.[[-]] (()) ||\|| ||)) //-\\ NSX 2. Audi A4 3. VW Corrado (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 hmm.. den var ikke dum den fangeren der nei.. er litt av det bilde jeg hadde langt inni hue når jeg begynte å tette igjen dietrich fangeren min :):):):) Autotune: knakk den tvært av?? jøss.. hørtes ikke bra eller morro ut Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Bolten knakk tvers av ja. Bytta bolten for å unngå dette etter anbefalinger på det Canadiske forumet. Brukte bolt fra DX motor, da dette ikke er strekkbolt, og skulle da være sterkere. Bilen sto heldigvis og gikk på tomgang inne på verkstedgulvet da det skjedde, så skadene ble moderate. Må ha nytt reimhjul, og kanskje en ny veiv. Så da blir det ut med motor i vinter, og da blir det vel til å gjøre en del endringer i motorrommet i samme slengen. Vurderer faktisk å sette inn 1.8T fra Audi. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 ikke dumt å bytte til 1,8T Blir det da 16v eller 20v? Vet at 20v skal være ganske solid. Går an å få tak i disse motorene uten altfor mye ressurser eller tid. Hadde man i tillegg greid å fått tak i 20vt - quattro, så betyr det en SYYYk, SYYK plan. :D Menmen, det finner du ut. tror du klarer det meste jeg ;) Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Blir ikke noe Quattro. Må bygge om for mye på chassiet på bilen da. Om det blir motorbytte kommer an på om motoren har tatt noen skade. Tenker da på ventiler og stempler. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 får håpe på det beste da :) jeg har antaglig en portet å nyoverhalt topp til salgs uti februar en gang om du trenger Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 får håpe på det beste da :) jeg har antaglig en portet å nyoverhalt topp til salgs uti februar en gang om du trenger Let me know Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedNSX Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Er god klaring i disse motorene, så med mindre du har en kam med veldig mye løft er nok stempel og ventiler like hele. Har selv røket reg.reim ved over 5000 rpm uten noe skader. Siter 1.[[-]] (()) ||\|| ||)) //-\\ NSX 2. Audi A4 3. VW Corrado (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Mener også at PG skal være en non-interference motor, men mange som er uenig i dette på Corradoforumet i Canada. Skulle ha merka det hvist stempler og ventiler hadde møttes, så trur det har gått greit. Er verre med sporet til sporkilen på veiva faktisk. Ser ikke fint ut. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedNSX Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Kilesporet der er også et standard problem på PG motoren. Da kilen ga seg på min motor klarte eg faktisk å sveise på nok materiale til å file nytt spor i veiva som holdt i flere år etterpå så er ikke sikkert det er så gale. Siter 1.[[-]] (()) ||\|| ||)) //-\\ NSX 2. Audi A4 3. VW Corrado (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.