Autotune Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Hekkskjørtet skal demonteres, og er til salgs. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Ahhh.... Pakke i posten i dag. Fikk strøkne innstegslister, og pakning til Rallye utblåset. Nå venter jeg bare på nye registerdeksel, topp fra Cylmo, anti-roll bars og stiverne til tårna bak og børebruer foran. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 høres bra ut, husk å legge ut bilder :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Bilder kommer. Må bare huske å ta bilder, og huske å ta med kameraet hjem igjen..... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 og huske å legge dem ut :P Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Henta noe snacks på Posten på fredag. Strøkne terskellister, stabstag oppe foran, oppe bak og nede foran. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Fikk også toppen tilbake fra Cylmo, med nye ventilstyringer og nyslipte ventilseter. Ble så ivrig etter å sette sammen, så jeg glemte å sette inn ventiltettninger:win , så da er det bare å skru av igjen i mårra. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Monterte også nye dyseseter og dysetettninger. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Grenrøret har fått en omgang med varmeisolasjon. Kaldere innsug gir mere futt!!! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 dette blir jo bra det! Når er kjerra oppe og går igjen? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 1 mai er det vårslepp, så da blir første tur. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Oh, dette så bra ut =) Skal se om jeg får Turboradoen min på veien til mai måned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 nice.. blir vel gode greier:-) Hvordan ble det med Veiva/bolten? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 nice.. blir vel gode greier:-) Hvordan ble det med Veiva/bolten? Det ordner seg. Får styring på reimhjulet innerst på sporet i veiva. Skal smøre tappen inn med lagerlåsing type STERK, så får jeg håpe at det holder. Er jo uansett bolten som skal holde reimhjulet på plass. Nå har jeg huska på å montere ventiltettinger, og toppen er montert, samme med grenrøret. Men nå er det:mat , så blir det mere montering i mårra. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg