Elisabeth Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Hadde gjennomført bil du! :) K Kjempefin! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Takk for det, Elisabeth Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Ohhh!!! Fikk pakke i dag. :naaaws Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 din perverse gris ! ;) Hakke bilde av pakken da? *sikle Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Kittet er et NOS Sportmann wet kit, med separate fogger-dyser. Kan montere 1 fogger-dyse på hvert innsugsrør!!! Settet har dyseinnsatser som gjør at effekten kan justeres fra 50hk til 150hk. Vet ikke helt om jeg tørr å montere alacocaina Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 damndamn :drive2 <- Pass på nå da så du ikke drar en sånn en. Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Nææshh....Blir ikke det så lenge man bruker den kun på full gass. Har foresten fått et bud på kittet, så mulig det blir solgt før det kommer i bilen. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 skjer det noe ellers i kjellern? blir lite gjort på meg:) har forresten nothelle rs2 lader på tur! så får gamle lader stå på standby. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Blir litt mekking i helga. Satser på oppstart. Bra du fikk tak i lader Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Ahhhh!!! Oppstart i dag. Starta på første forsøk:happyhappy: Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Saker:) Blir det NOS? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 må jo teste det ut før du evt. selger det:ratatatat Har du et sporingsnr på pakka mi forresten? Hadde du giddi å sendt meg det på PM hvis du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Blir jævli trangt mot torpedovegg for å få montert fogger-dysene. Løsningen er eventuellt å montere en dyse før spjeldhuset, men da er liksom vitsen med dette kittet borte. Har et bud på 7k, så blir vel muligens solgt. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Trackday på Arctic Circle Raceway 31 Mai. Hadde vært morro å sett noen av dere der. Jeg og Einsereier skal. UltimateVw og EliteCorrado kommer vel? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 hadde vært skøy det! Men er litt usikker på hva som skjer til den tid... Ellers blir det kanskje så jeg tar meg en tur Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg