Splint Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Jeg har to pene corradoer i hagen du kan få for den? Høøhøhøh. Du får vel det du vil ha for den bilen der vel, Autotune? Bare å treffe rette personen det. Helst en som er glad i grønnfarge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Grønt er skjønt! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maats Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 om det er så pain og ha bilen Autotune, kan jeg godt få den i min gård:D hehehe btw: mye koster forsikring på en slik bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Hvor lang er en planke? Hehe Neida, forsikring må du nesten undersøke. Kommer an på alder, tidligere bonus og div andre kriterier. Betalte vel 1800,- i fjor, med delkasko og 60% bonus. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Det er forresten ikke noe "pain" å ha denne bilen, men det er for jævli at den ikke skal bli brukt. Har vel kjørt 60mil med den etter restaureringa..... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maats Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 1800,- ja :P er vel kanskje litt mere for en corrado vr6?:) har sett på 91' og 92' mod. men tviler det blir noe Corrado enda hehe:P først skaffe jobb, så spare litt^^ men, har noen spørsmål:) 1.hørt corrado bruker mye bensin? isåfal, hvor mye? :P 2.hørt også at corrado ikke eines for folksom ikke liker å skru..:P 3.er det mye problemer? eller pleier det å gå greit? :) mats. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rado-racer Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Aiaiai, så du vurderer å selge... passer bra fordi eg vurderer å innskaffe meg en ny corrado. Er ett flott eksemplar du har der. Hvor høyt ligger pruteprisen på denne da?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Har faktisk virkelig lyst på Corradoen din. Finfin sommerbil det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Prisklasse på kjerra er litt over de fleste som ligger ute for salg. Tviler på at den går for under 75ooo,- Når allt er på plass har vel bilen kosta meg i overkant av 80000,-(arbeidstimer ikke medregnet) Det er lov å komme med bud, men som sagt så "vurderes" bilen solgt. Er vel en viss fare for at den blir beholdt en stund etter man får kjørt litt med den igjen.:lol: Satser på å få den ut fra vinterlagring i helga, eller i løpet av neste uke. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 du har altså ikke vært ute å fått luftet kjerra ennå?! Jeg må nesten få se bilen før den selges til en dummeskalle som risikerer å gjøre vrak av den. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Nope, har stått inne og kost seg siden høsten 07. Det er jo bare å sette kursen nordover, så får du se. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Har gjort ferdig dørlommene. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 det ble veldig pent! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 så meget bra ut, ser ut som orginal vare! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 det ble veldig pent! Takk for det. Ferdig snart med din bil eller? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg