Autotune Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Skal få kloa i nye nåler. Lakka mine grønn, men har en liten ide jeg skal teste ut for å få dem til å vises bedre. Bilder kommer, men har det sykt travelt for tida. Har tatt en hellakkering på en Renault i helga, og skal opereres i høyre skulder på tirsdag, så har litt høy hvilepuls..... Patience pays!! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 UltimateVW og Einsereier, husk vårsleppet 1 mai. Vi kjører sammen med mc og amcars fra Mosjøen til Mo i Rana. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 jeg er med! få tid og sted så kommer jeg:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Blir nok ikke noe på meg. Ene Drivakslen knakk i kveld. Blir mye skruing framover,skal skifte alt av deler som ble innkjøpt tidligere. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Turen starter kl 10.00 fra sentrum Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Dørlommer ferdig montert med høyttalere. Valget av høyttalermerke er ikke tilfeldig! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Litt motorrom(nesten slik jeg vil ha det) Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Legg merke til fargen på logoen:) Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Hvorfor ser alltid interiørbilder så "skittne" ut?? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myklebust Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 jævlig bra jobb rune ..... Siter 1990 Vw Corrado G60 2001 Mazda 626 (Solgt) 1990 Vw Corrado G60 (Solgt) 1991 Vw Corrado G60 (Solgt) Det Finnes 2 typer mennesker..De som vill og De som har Corrado Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 jævlig bra jobb rune ..... Prøver så godt jeg kan:thanks Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Neste happening blir Track-day på ACR 31 mai. Da skal kjerra piskes på bane! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myklebust Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 korsn går det med skudra ? noe uppdates ? Siter 1990 Vw Corrado G60 2001 Mazda 626 (Solgt) 1990 Vw Corrado G60 (Solgt) 1991 Vw Corrado G60 (Solgt) Det Finnes 2 typer mennesker..De som vill og De som har Corrado Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Går bra med skuldra. Blir bytte av eksos og lykteglass i helga. Får legge inn litt bilder underveis. Skal også prøve å få montert diverse stag i løpet av de nermeste dagene, men klarer ikke så mye i slengen. Blir fort sliten i skuldra. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Fikk en hyggelig telefon i dag! Etter 5mnd venting er endelig stagene fra KW produsert, og de blir sendt på mandag:happyhappy: Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg