Autotune Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Skulle jo legge ut noen bilder i dag, men nå finner jeg ikke kameraet:hvaskjera Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Da legger jeg inn noen dårlige bilder foreløbig. Som dere ser, så er dette et prosjekt, men kan love dere at bilen blir ikke til å kjenne igjen om kort tid. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Noen bilder av sommerfelgene som er under restaurering. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Den lille reima på kompressoren, skal den være stram? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Den lille reima på kompressoren, skal den være stram? Skal ikke være veldig slakk nei Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Selger du slike reimer Polo Classic? Send meg PM hvist du har. Tror jeg sendte en forespørsel på PM i går også. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 ska du selge bak lyktene dine? Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Ingen planer om å selge dem med det første. Må finne ut vilken farge jeg skal ha på bilen først. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Selger du slike reimer Polo Classic?Send meg PM hvist du har. Tror jeg sendte en forespørsel på PM i går også. Har noen sånne reimer liggende ja, fikk ikke noe pm? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 :hvaskjera Da sender jeg en ny PM nå. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 I morgen starter restaureringen av Corradoen for fullt! Skal ta mye bilder til dere. God helg Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Yess! Da var bilen på plass på lokalet, og demonteringen kan starte. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Fikk demontert litt i fronten i kveld. Hmmmm...Vilken farge skal jeg velge? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Portnoy Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Hei! Congrats med bil! er gammelbiln til en kjenning, sprek motor som står i den! hva slags planer har du for bilen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Sprek?? Bilen gikk jo ikke i det hele tatt. Fikk bytta på noen vacumslanger, og justert tenninga, så nå funker den bra. Bilen skal ribbes helt, og lakkes innvendig og utvendig. 9X16 felger skal på, og diverse trim skal monteres. Du som har en delebil stående? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg