EliteCorrado Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 har du dårlig råd? Har du annet prosjekt på gang? Har du bedre ting å bruke tiden på? Hadde beholdt bilen, og eventuelt brukt mer tid på denne... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Har ikke dårlig råd. Har ingen ansre prosjekter på gang(enda). Får bedre ting å bruke tiden på(barn). En annen ting er at om jeg tenker litt fremover, så kommer det en vinter, og denne bilen skal ikke vinterkjøres av meg, og da trenger jeg vinterlagring, og en annen vinterbil. Orker ikke å sponse statskassa med 3 årsavgifter, og tenker da å skaffe en bil som kan brukes året rundt. Begynner dessuten å bli litt lei av å bruke penger og tid på bilen. Har vel brukt nermere 80k på bilen til nå, og mere blir det hvist jeg beholder den..... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Da var bilen solgt!!! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Kondolerer! Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Takk Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esmyr Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Hvor havnet biln? Siter ___________________________________________ Prosjekte mitt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157839 Prosjekt 2: http://www.bilforumet.no/golf-ii/168642-golf-2-1-6c-84-mod-totalt-forvandlet-arbeidsbil-blir-jentebil-nye-bilder-7-sep.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 kondolerer.. håper den fortsatt blir tatt vare på Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 trist ja Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 bra jobba. blir vel et nytt prosjekt om en stund tenker jeg? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Lofoten et sted havner den. Nytt prosjekt er prøvekjørt i dag...... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 hmm...kanskje jeg møter på den til uka da..... Og du? Hvilken bil tenker du på ...? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Ny eier kommer å henter bilen torsdag eller fredag. Er du oppe i Lofoten? Ser ut som at det blir Golf VR6 på meg, men tråler nettet etter intresange biler. Har jo en hel haug med nye stag jeg kan bruke påGolf, så blir sikkert det. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Siden det står sorte skinnstoler i nybilen, og jeg vurderer å bytte ut framstolene, lurer jeg på om det er noen her som kunne tenke seg å kjøpe dem? Og hvor mye kan jeg få for dem? Legger ut bilder til neste helg når jeg får bilen, men dem er pene og hele. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 1: Rå corrado :o 2: Du kunne fått mye mer for den:S kompis av meg solgte en halvshabby corrado G60 med noe ødelagt styling for 110k eneste som var spes med den var at det var montert mercedes kompressor :P 3: Funnet deg Golf? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Så inmari Pen og Clean Corrado du hadde. At du solgte den, det var modig gjort. Hadde nok aldri jeg klart.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg