B.T.i Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Hvit, eller hvit perlemor.. Bildene viser nok bare vanlig hvit, Alpinhvit.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Hvit er pent på Corrado, så det har jeg vurdert. Har også vurdert mattsvart, og div sølvfarger, men har gått vekk fra det. Klarer jeg ikke å bestemme meg, så blir det rød. Har en spesiell fargekombinasjon som jeg vurderer, men den vil jeg ikke røpe akkurat nå. Skulle vært god med photoshop... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Portnoy Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Sprek??Bilen gikk jo ikke i det hele tatt. Fikk bytta på noen vacumslanger, og justert tenninga, så nå funker den bra. Bilen skal ribbes helt, og lakkes innvendig og utvendig. 9X16 felger skal på, og diverse trim skal monteres. Du som har en delebil stående? hehe. den var sprek da. tror motoren har fått for lite omsorg. nope, har ikke noen delebil jeg, er en annen kar. noen deler du leter etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Motoren er nok bra den, men trenger justering. Mangler mye deler på bilen, men Mats skulle få tak i det som manglet, så det ordner seg. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Det meste i fronten er nå demontert Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Fant et rusthull under batteriet. Noen kloke hoder har limt en plate over rusthullet:knock: Ny batteribunn sveiset inn. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Finnes den plata under batteriet som rep.del? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Noen som vet om man kan endre språk på e-bay.de? Er så dårlig på Tysk Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Noen som vet om man kan endre språk på e-bay.de?Er så dårlig på Tysk Hvis du logger deg inn på ebay.co.uk og så går inn på ebay.de så får du iallefall mye av menyene og sånt på engelsk. Funka før iallefall.. Ellers kan du jo oversette tekst på babelfish.altavista.com Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 heidu. du skal bare bytte farge om du vil ! siden jeg henter meg en rød corrado på fredag:) savna gamle bilen ,så begynte det å svirre litt correr her i byen å da kunne jeg ikke la være:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Bytte farge er en smal sak, bare man klarer å bestemme seg!!!! Stikk innom når du får den, så får jeg se!! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 jepp. skal gjøre det. får du gjort noe? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Jada, full gass på demontering. Masse snacks bestillt! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Demonteringen fortsetter. Allt av interiør er nå ute, og dører og bakluke er demontert. Deler er også på tur. Bilder kommer i løpet av helgen. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Noen gode fargeforslag folkens? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg