B.T.i Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Noen gode fargeforslag folkens? nimbus grå? Men jeg holder fast ved at hvit ville blitt kongelig.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Hmmm. Ikke så verst den dær. Hvit blir for kjedelig. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 i mine øyne er den originale fargen midnight blue pearl (eller metallic, husker ikke helt), som kom på blant annet vr6en, den peneste fargen du kan kle en corrado i.. sort med pearl i seg er også pent... Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Takk for forslag gutter Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 likte grå fargen:D Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 hørte rykter om en todelt greie, noe i dette? har forresten fåt bilen hjem nå. og har et par ting du skulle sett på:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 2 delt, 3 delt..Hvem vet. Er så sabla usikker. Bare å ta kontakt du. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Fikk emblemfri grill i dag fra FK. Men den er jo ikke i nærheten til å passe på festene:hvaskjera Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 En liten bildeupdate. Allt interiør er fjernet, og ingen rust innvendig i dørk. Nå er det bare å vaske reint. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 får du gjort noe? ferdig med bilen til første sommertreffet på ACR? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 får du gjort noe? ferdig med bilen til første sommertreffet på ACR? Du som kjøpte Ken`s Corre nå fredag? Skulle egentlig kjøpe den jeg, men Ken ville visst ikke vente til leiligheta mi ble solgt:( ---------- Blir du ferdig til ACR Autotune? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Du som kjøpte Ken`s Corre nå fredag?Skulle egentlig kjøpe den jeg, men Ken ville visst ikke vente til leiligheta mi ble solgt:( ---------- Blir du ferdig til ACR Autotune? jeg som kjøpte ken raymond sin ja. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Blir færdig før Sommertreff, vist det ikke skjer noe spesiellt. Som dere ser på bildene, så er jeg snart færdig... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Har frontspoiler, sideskjørt og bakleppe til salgs. All brand new! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Nimbus-grå er uaktuell. Lakka en Volvo i den fargen på søndag, og tror ikke den blir bra på en Corrado. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg