vwgolf2 Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 hoho, den grønn fargen der er FREKK :thumb håper du gikk for grønn/sort, den kombinasjonen hadde blitt knall ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Foreløbig så er allt grønt. Vil se helheten på bilen før jeg avgjør om jeg vil bruke noe sort. Fargen er SYKT STILIG in real life. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Var på Posten å henta grenrør i dag. Ting begynner å falle på plass nå. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 En liten "teaser" på fargen. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Dette ser veldig bra ut, gleder meg virkelig til å se det ferdige resultatet :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Fått montert litt i dag også. Blant annet slanger til oljekjøler. Har også lagt til flere bilder tidligere i tråden. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 hvordan oljekjøler har du... har en liggende jeg å som jeg lurte på å få montert... mye greier eller? Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Kjøleren er fra Racimex, og adapteren er fra Mocal. VEt ikke hva som følger med i ditt kit, men jeg måtte kappe gjengerøret som går gjennom den gamle kjøleren og som du skrur filteret fast på. Måtte kappe av gjengepartiet i en ende for å få til å feste adapterplaten. Ellers er det jo bare å finne en plass til kjøleren, og trekke opp slangene. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Kjøleren er fra Racimex, og adapteren er fra Mocal.VEt ikke hva som følger med i ditt kit, men jeg måtte kappe gjengerøret som går gjennom den gamle kjøleren og som du skrur filteret fast på. Måtte kappe av gjengepartiet i en ende for å få til å feste adapterplaten. Ellers er det jo bare å finne en plass til kjøleren, og trekke opp slangene. Står Mocal på den esken jeg har så mangler nok bare slangene jeg da.. Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Dagens økt er over, og fikk fjerna RS utblåset, montert Rallye utblås, festa slangene til oljekjøler, montert oljekjøleren og laga fester og festa intercooleren. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 I dag har jeg fått laga hull i fangern, og fjerna plast slik at lufta skal komme inn til cooleren. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 IC rør venstre side IC rør høyre From the back..... To the side... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 JIPPI!!!! I dag ble det oppstart!!! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 veldig veldig pent :) Tøff kontrast med sorte baklykter og grønn bil! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Thanks. Begynner å dra seg til med din bil også ser jeg. Ble MYE bedre med svart dash. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg