Frk. Hagen Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i vidunderserumet? Har hørt forferdelig mye bra om den, vil ha! Siter Wrom-Wroom-Wrooom- Yyyyyyyyyyy-BANG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 nå har jeg større erfaring med Meguiars, så derfor vil jeg anbefale deg å teste ut Meguiars NXT Glass Cleaner, denne kan jeg skrive under på at er meget bra. Alle ruter som jeg tar kundebiler får alltid en siste wipe off med dette, da den gir meget bra glans i rutene... Et anna bra tips til rutebehandling er å ta Meguiars Last Touch (fra detailer serien i proffserien til Meguiars, Fåes nå på sprayboks). Dusj lettover rutene og tørk GODT med microfiberklut, Så vil du få en ny opplevelse neste gang du kjører i regnvær... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frk. Hagen Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 nå har jeg større erfaring med Meguiars, så derfor vil jeg anbefale deg å teste ut Meguiars NXT Glass Cleaner, denne kan jeg skrive under på at er meget bra. Alle ruter som jeg tar kundebiler får alltid en siste wipe off med dette, da den gir meget bra glans i rutene... Et anna bra tips til rutebehandling er å ta Meguiars Last Touch (fra detailer serien i proffserien til Meguiars, Fåes nå på sprayboks). Dusj lettover rutene og tørk GODT med microfiberklut, Så vil du få en ny opplevelse neste gang du kjører i regnvær... TRakk for opplysningen, men jeg mente VIDUNDER- ikke vinduer :) Siter Wrom-Wroom-Wrooom- Yyyyyyyyyyy-BANG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 ups, my bad, sorry...Ikke alltid leseferdighete strekker til gitt etter en lang dag med bilgnikking. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg