turbokano Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 hei å hopp. trenger ei kraftig monoblock til å drive 1-2 12"ere,bør ikke være så dyr.tips? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 har en demo brukt vibe vp4 classe D mono blok ståenes i butikken. er ihvetfall kraftig nok. kåret til best i test flere ganger i england. Selger den billig. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 pris?:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Pisen er 5921 til vanlig, men jeg selger den for 4500,- Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 fant forresten en annen en i dag som har ligget på lageret en stund. Det er en zapco competition 2x75 wRMS, men ikke tenk på tallene. denne drev jeg to stroker 18" med. Denne er ikke brukt og koster 8000. jeg selger den for 5000,- ring gjerne. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Selger min Spl Dynamics DIG 1450 for 4000 kr Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg