Audien Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 hvor sitter motor styringen på audi 100 2.6 Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Hvis det er selve hjærnen du tenker på så sitter den under golvmatte på passasjer siden inn v torpedovegen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 ok, takk, lurer på om det kan være noe feil med den, pluggene på biln er helt tørre,får ikke bensin til dem, lurer på om d kan være feil med den, eller ett rele. kommer bensin til og fra filteret. Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 hmmm rart om det skulle være den og syns jeg men.. har du gnist på plugger da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 skjekka dysene? Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 fått fart i vogna ennå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 fått fart i vogna ennå? Nei, skal ha den på verksted på tirsdagen, får håpe de finner ut av det. Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Nei, skal ha den på verksted på tirsdagen, får håpe de finner ut av det. fått orden på doningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 fått fart i vogna ennå? både ja og nei, hennta den på verkstedet for over en uke siden, da startet den nesten med en gang, måtte ha den inn på feilsøking igjen samme kvelden før jeg kunne kjøre med den. Kjørte ett stykke så gikk bilen opp på turtall før den døde ut. fikk ikke start igjen, måtte bli slept tillbake til verkstedet så skulle de se på den dagen etter på, de byttet noen følere på girkasse, og på kjølle vanne tror jeg, henntet bilen på verkstedet, kjørte hjem, alt i orden da. Skulle prøve og starte bilen senere på kvelden, men da startet den ikke, så jeg skal ha den på et Audi verksted i nærheten nå på onsdag, har noen vann som kommer inn bak passaskjer setet, hele dørken bak på høyre side blir full av vann.. onfiredevi Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 både ja og nei, hennta den på verkstedet for over en uke siden, da startet den nesten med en gang, måtte ha den inn på feilsøking igjen samme kvelden før jeg kunne kjøre med den. Kjørte ett stykke så gikk bilen opp på turtall før den døde ut. fikk ikke start igjen, måtte bli slept tillbake til verkstedet så skulle de se på den dagen etter på, de byttet noen følere på girkasse, og på kjølle vanne tror jeg, henntet bilen på verkstedet, kjørte hjem, alt i orden da. Skulle prøve og starte bilen senere på kvelden, men da startet den ikke, så jeg skal ha den på et Audi verksted i nærheten nå på onsdag, har noen vann som kommer inn bak passaskjer setet, hele dørken bak på høyre side blir full av vann.. onfiredevi Hmm, høres veldig likt det problemet jeg hadde på min for en stund siden. Min stoppet rett som det var, når som helst, og ville ikke starte med en gang etterpå heller. Ikke gnist. Fant til slutt ut på verksted at det var hallgiver i fordeleren, som var gåen. Antagelig pga dårlig jording av motor'n. Men skal ikke si noe med sikkerhet, for du har jo ikke samme motor som meg. Lykke til hvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg