Ermex Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Hva er det som definerer en orginal bil? Ser ofte annonser der det står f.eks: Orginal bil selges. Montert kon filter, 3" eksos + justert opp turbotrykk. Jeg mener en orginal bil er som den er når den forlater fabrikk. Eller? Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Joda, men er luftfilter som er uorginalt kan jeg tollerere:) Men er forsåvidt egentlig, vist jeg er ute etter orginal bil så tenker jeg gjerne en bil som ikke er tukla med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Kan også bety at bilen faktisk er det den utgir seg for å være. Feks Cosworth. Mange som bygger om en vanlig Sierra til Cosworth, da er det ikke en orginal Cosworth, men en ombygd sierra. En bil som kom som Cosworth fra fabrikk derimot, er en orginal bil. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg