_AndreasH_ Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 må bilen først på Biltilsynet på godkjenning,og få det inn på vognkort(500kr) også til sånn forstillingsjustering? Trodde det måtte justering først, så tilsynet jeg! Det snakket han på Biltilsynet om til meg. Må ha med papir på 4-hjulskontroll, lysjustering og TUV papirer til BT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 for det er FITTEHARDT.. ( øøøøh, det kommer vel an på årgangen :D Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 jojo det er jo klart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Må ha med papir på 4-hjulskontroll, lysjustering og TUV papirer til BT. var det jeg mente å ha hørt... men syns noen snakka om omvendt tidligere i posten! Men jeg skal godkjenne mitt, så kabbe det. Er vell ikke så ofte onkelblå sender deg på kontroll hvis det står den er senka i vognkort? Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 var det jeg mente å ha hørt... men syns noen snakka om omvendt tidligere i posten! Men jeg skal godkjenne mitt, så kabbe det. Er vell ikke så ofte onkelblå sender deg på kontroll hvis det står den er senka i vognkort? Så lenge det er moderat, så regner eg med det skal gå fint med onkel blå, og på "EU-kontroll". Dei meinte nok å "justere" høgda på fjøra etter kontrollen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg