Thyfire Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 er det noen som vet hvem i Norge som forhandler dette nå som morel har slutta? :) Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Er nok ingen som har overtatt importen av dette merket, hvertfall ikke som jeg har fått med meg. Men du kan jo ta en telefon til morel å høre om han har noe liggende eller kan bestille det du ønsker deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Noen produkter finnes igjen på lager. Ta kontakt så får du vite hva som finnes igjen. Hvis noen ønsker å distribuere dette merket i Norge så ber jeg dem om å ta kontakt med oss for å få høre grunnene til at vi avslutter vårt samarbeide med InPhase Ltd. Da kan de interesserte spare seg for mye ergrelse! Dette til informasjon! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 er bare interessert i Inphase sin Pink audio serie, derfor det er viktig med akkurat Inphase. Har det vært uavhengi av at det skulle vært rosa, har jeg jo seff tatt et anna merke :p Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 er bare interessert i Inphase sin Pink audio serie, Man må lide for skjønnheten:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Man må lide for skjønnheten:D pink ftw ^^ nei seriøst, det er bare en nisje ting, ikke noe annet :) Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuz Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 er også interessert i den serien Siter http://www.pink-racing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 altså.. mye billigere å kjøpe rosa lakk.. siden inphase suger skikkelig mannelem.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 er også interessert i den serien Noe igjen på lager: XTBP08 Cracle med 8" subwoofer XTBP10 Piano med 10" subwoofer PA900 forsterker som greit kan brokopples på en av de to subwooferne over. 6,5" komponentsett (sort og gult) Kan ikke si at dette er noe vi anbefaler men kan nok selges til dem som absolutt MÅ ha InPhase. Gjentar at grunnet til at vi sluttet med InPhase er mellom oss og "produsent" og event. ny importør (som så absolutt må vite HVA som var grunnen til at vi sluttet med dette merket) Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Noen som vet hvor i Norge man kan få taki Inphase nå? Vet de har på svinesund blandt annet, men ser etter noe for ei vennine, viste hu et bilde og hu blei helt forelska i de.. Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 pål har fremdeles de greiene liggende :p hehe Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Harn rosa liggende? :p Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Harn rosa liggende? :p Har noe igjen ja. Kasse med 8" og kasse med 10" samt en forsterker. Ikke den kvaliteten VI er kjent for, men noen vil nok kanskje synes at dette er bra saker. Alt er rosa. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 ...ser etter noe for ei vennine, viste hu et bilde og hu blei helt forelska i de.. "Jeg har liksom... en kompis som lurer på om... ikke meg altså, en jeg kjenner..." Just be a man about it :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 hahaha :D Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg