Stingah Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Hei Hva er bra produkter til å polere rutene med? Både innvendig og utvendig. Har og en hel del småriper i frontruta, noe man kan gjøre med det? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Har ikke prøvd selv, men Autoglym Glass Polsih har jeg hørt skal være veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Har den noen effekt mot mikroriper? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Skal finne igjen der jeg leste om den. Der var den: http://autopia.org/forum/product-spotlight-articles/80686-autoglym-glass-polish.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Denne her kan jo også være verdt og lese http://autopia.org/forum/guide-detailing/80232-detailing-automotive-glass-plastic.html Det er også mange andre bra guider på den sida:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Vet ikke om du er ute etter det, men på innsiden av ruta bruker jeg avispapir og ajax glassrens. Funker som bare fanden. Beklager hvis je misforstod spm ditt ;) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Har prøvd den Autoglym glass polishen, funker den, men du må jobbe med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Dette med autoglym høres meget bra ut, men hvor i Norge kan man få tak i det? Helst en webshop... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Dette med autoglym høres meget bra ut, men hvor i Norge kan man få tak i det? Helst en webshop... Statoilstasjoner, NAF-sentra, naf.no og http://www.xtremecar.no f.eks. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Supert.. Takk Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Men tilbake til stripene i frontruta.. Er det noe man kan gjøre med dem egentlig? Har lest litt om Autoglym sin glass polish, tror ikke den har noen effekt der.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Tipper du må et sted de driver med rute rep. å fjerne den med rute polish ol funker nok ikke. Skal den fjernes må ripa fylles eller noe....Forsikringa pleier å dekke rute bytte ol om den er stygt skadet. Sjekk hos noen som driver med bilglass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Er en ripe som er betydelig, men er flust med mikroriper som vindusviskerne har laga. Er disse jeg lurer på om er mulig å polere vekk på ett vis? Hadde ikke gjort no om jeg hadde fått en skikkelig steinsprang i frontruta nå egentlig.. :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Meguiar Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Er en ripe som er betydelig, men er flust med mikroriper som vindusviskerne har laga. Er disse jeg lurer på om er mulig å polere vekk på ett vis? Hadde ikke gjort no om jeg hadde fått en skikkelig steinsprang i frontruta nå egentlig.. :p Har du frontruta, så har jeg kulehammer... så det ordner seg!:m'm: Snakket med en "glassmann" i dag om dette, fordi jeg har kjøpt en bil som pusser bakruta automatisk når frontrutepusseren er på, og bilen settes i revers.. Skulle hatt en alvorsprat med den smartingen som fant på det.. Sikringen er borte i dag men riper har jeg fått alt, og det jeg ble fortalt var at det var mulig å slipe kantene på ripene, men ikke fjerne dem. Da måtte ruta byttes. Bruker Meguiars 85 lakkrens med rød skumpad for å fjerne kalkflekker, fastetsede såpemerker o.l. til daglig. OK resultat, men ruta blir langtfra som ny!! Siter Image is everything! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Må vel satse på et steinsprang da. :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg