stigare Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 På fredag (3.oktober) skal det være samling på Dokka. Masse biler fra mjøsdistriktet skal visstnok samles der. Er det mange herfra som skal dit eller?? Det er jo dokka som har "rånerekorden" også med flest biler. hehe.. aner ikke hvor mange dem er.. kanskje det er denne rekorden de skal prøve å slå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Wee.. jeg kommer nok veit du :D Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 jeg kommer... hvor på dokka og klokkeslett????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 jeg kommer!! dette kan bli bra tror jeg! kewlt! :D skal se om jeg får dratt med så mange herfra som mulig :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 kanskje ha det litt tidligere så det er lyst enda så det kan bli bra bilder og ikke slike mørke kjipe bilder som fra larvik.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 sier noe der, men det er jævlig mye gatelys både på den store P-plassen og i gata.. :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 blir det ikke mørk ganske tidlig på dokka da?? jeg tenkte på rundt kl 18 eller er det for tidlig?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 hvor langt er detta fra oslo da folkens?? Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 grov tipper på 15 mil.. men er ikke sikker.. http://www.visveg.no så legger du kjøre rute fra der du bor til dokka sentrum så har du antall kilometer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 blir vel ikke no spess fortere mørkt på Dokka enn her vi bor tror jeg..? uansett, så får ikke jeg kommet oppover før etter 8..så er der ved 9-halv 10 ell no hvis jeg får no skyss... NoLimit er vel der også ganske sent etter som jeg har skjønt. Vil ikke tro det er no spess liv der før etter 8. :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by Danna blir vel ikke no spess fortere mørkt på Dokka enn her vi bor tror jeg..? uansett, så får ikke jeg kommet oppover før etter 8..så er der ved 9-halv 10 ell no hvis jeg får no skyss... NoLimit er vel der også ganske sent etter som jeg har skjønt. Vil ikke tro det er no spess liv der før etter 8. :D Tror det blir mørkere tidligere der ja. :rolleyes: 19 minutt har jeg hørt. ;) Vet ikke helt når senteret stenger jeg men er vel liten vits i å være der før etter 20..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 hehe, oki..Dokka-folk lever nok i en annen tidssone..hehe..men, tror nok ikke det er noen vits å være der før etter åtte nei. Det er nok da folk pleier å ta ei stripe.. :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Noen anbefalt rute til dokka?? sjekka den linken jeg fikk i stad men..... Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Rv4 til Jaren så tar du av mot Fagernes oxo er det litt morsom vei de neste 4-5 mila og da er det ikke langt igjen. :) Ca 7,5 mil fra Oslo til Jaren så ca 5 mil til Hov oxo husker jeg ikke akkurat hvor langt det er derifra til Dokka..... 3 mil eller noe... Det vet du Danna som bor der... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 det er akkurat 66 km fra dokka sentrum til brandbu :D jeg bor der ja! liker meg :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg