stigare Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 JA dette kan bli kult folkens!!! :D Jeg kan som Danna alt har sagt ikke komme så veldig tidlig opp dit. HAr en trening jeg må ha som ikke ferdig før 1930. Kommer meg herfra tidligst 20:00 tenker jeg. Og en times kjøring.. Vi er et par - tre- fire biler som kommer i følge. Så dette kan bli morsomt!!!!! :D Håper på MASSE biler......... og MASSE damer.. :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 er mye berter der, det kan jeg love deg :D Det er no diskotek greier der hver fredag, så det er mye folk :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by Danna er mye berter der, det kan jeg love deg :D En veldig god grunn til at jeg kommer!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 ser ut til at jeg og 2 andre biler kommer opp en tur ;) Så da får dere vise hva dokka er go for :D Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 JA det sier jeg også! Nå skal virkelig Dokka få vise hva de er gode for! :D Kommer noen biler herfra også. Vet ikke helt hvor mange enda. Men regner med det blir trangt i Dokka på fredag? Jeg FORVENTER det...! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 hadde kansje vært en ide og hive opp en poll, men da på happenings der denne posten skulle ligget.... Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by Tommy405GTX hadde kansje vært en ide og hive opp en poll, men da på happenings der denne posten skulle ligget.... Hvorfor hive opp en poll? Samma det.. Det blir masse folk! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 JA FOLKENS!? Blir det noe liv imorra?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by NoLimit JA FOLKENS!? Blir det noe liv imorra?? I dag kanskje... :rolleyes: :D :D Regner da.... Jeg har ikke kjørelengde på bilen hvis ikke hadde jeg kommet(og vinterdekk men det er ikke nøye...) Litt mye styr med skyss og sånn tror jeg. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 er ikke 100% sikker, men se opp for en grønn Peugeot 405..... ser om jeg får med noen til også... Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Nei dette er for dårlig... kom igjen nå folkens... Møt opp da.. vi kommer jo langt unna fra vi.. :) Kjørelengde? skal med det? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 var bra med folk, men synd det var mer "glane" på hverandre en å snakke med hverandre.. men ellers greit treff.. filma så vidt, men filma deler av kjrøinga nedover.. 30 min fra dokka til brandbu.. ca 7 mil:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 joda, var greit med liv til å ikke ha fått reklamert så veldig på forhånd..kanskje prøve å reklamere litt mer neste gang så blir det bra :D . Synd vi ikke fikk vært der så veldig lenge p.g.a at hun vi hadde fått til å kjøre var litt for "fin" for å være blant rånere..hu syntes det var flaut..hehe :rolleyes: Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Joa det var greit nok dette her. Ikke det helt store men helt greit. Kan ikke si jeg så mange herfra heller. Eneste jeg så var vel kanskje bilen til Taxidriver. Greit nok med liv. Reklamere litt mer neste gang ja. Da blir det TRANGT i Dokka. For det var jo en del der nå også. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by NoLimit Joa det var greit nok dette her. Ikke det helt store men helt greit. Kan ikke si jeg så mange herfra heller. Eneste jeg så var vel kanskje bilen til Taxidriver. Greit nok med liv. Reklamere litt mer neste gang ja. Da blir det TRANGT i Dokka. For det var jo en del der nå også. :) Noe med forsikring å kjøre, i tilfelle bikkjer og andre ting.... :rolleyes: BTW: Danna: Det er vel det eneste er for fin til oxo... Hørte noe greier i går. :( Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg