740tic'ern Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Hei. Jeg har problemer med å få ut instrumentpanelet. Jeg bruker haynes boken, men der står d at jeg skal fjærne noen deksler og div. skruer fra selve listen som går rundt panelet, men jeg finner ingen skruer eller deksler rundt listen av panelet:S Brøvde også med litt makt, og den sitter dønn fast. Må ha tak i den ledningen som sender signalet til tachometeret\turteller. Noen som har no tips på hvordan jeg kan få av panelet, eller hvor jeg kan finne denne ledningen utenom i panelet? Takker for alle svar:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StorFørtti Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Er det speedometeret som skal ut? Det er 2 avlange hull i stålramma på hver side.. Stikk tynnt flatskrujern inn på hver side og vipp ut... Torks-skruer under.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740tic'ern Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 fant ut av d:D måtte bare presse hardt som F... Ellers takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg