Gå til innhold

Streetmeet i kragerø lørdag 11 Oktober

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det er aktuelt å fikse et streetmeet i kragerø lørdag 11 oktober...

kragerø ligger sør i telemark...

og noe nytt må prøves ut, ha en kolonne som dekker hele rånestripa... biler hele veien liksom =) byen ekke så stor så dette burde gå...

morsomt å vekke oppsikt litt der siden vi som cruiser der har fått litt dårlig omtale osv av folk... så vi må vise de at bil miljøet er masse folk som er intr i bil og holder sammen... og ikke driver på med bare kødd =) vi blir sett på som "narkomane" nesten...

hadde vært tøft om hele byen var dekt av råe biler osv...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ca. 30 min lenger en til larvik?! kanskje 45 minutter..

Halvparten av veien er bare videre på motorveien, også tar man av til stathelle og kjører så igjennom Langesund og da nærmere du deg Kragerø veldig, eller?

Fungerer denna veien?

Finnes det en bedre vei?

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

ca. 30 min lenger en til larvik?! kanskje 45 minutter..

Halvparten av veien er bare videre på motorveien, også tar man av til stathelle og kjører så igjennom Langesund og da nærmere du deg Kragerø veldig, eller?

Fungerer denna veien?

Finnes det en bedre vei?

Greit jeg bor i langesund, men skal du kjøre gjennom her må du ha ferge:D

Fra larvik er det bare å fortsette videre sørover på E18 til du kommer på utsiden av Kragerø, står skiltet hvor du skal ta av hen.

Tar ca 45min - 1t fra larvik om du kjører normalt

Passat 1.8T variant

Bilen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ChrisDude

Greit jeg bor i langesund, men skal du kjøre gjennom her må du ha ferge:D

Fra larvik er det bare å fortsette videre sørover på E18 til du kommer på utsiden av Kragerø, står skiltet hvor du skal ta av hen.

Tar ca 45min - 1t fra larvik om du kjører normalt

45 min fra larvik til kragerø sentrum funker... men da med godt driv...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider