Azzido Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Jeg lurte på om det er aktuelt å fikse et streetmeet i kragerø lørdag 11 oktober... kragerø ligger sør i telemark... og noe nytt må prøves ut, ha en kolonne som dekker hele rånestripa... biler hele veien liksom =) byen ekke så stor så dette burde gå... morsomt å vekke oppsikt litt der siden vi som cruiser der har fått litt dårlig omtale osv av folk... så vi må vise de at bil miljøet er masse folk som er intr i bil og holder sammen... og ikke driver på med bare kødd =) vi blir sett på som "narkomane" nesten... hadde vært tøft om hele byen var dekt av råe biler osv... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Som trofast StreetMeet tilhenger, vil jeg prøve å komme meg nedover iaf :) Kan bli artig å møtes i Kragerø da! Kanskje sende "pressemelding" til en avis da? =) Få litt positiv omtale? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Jeg stiller opp, både for behovet og moroa sin skyld :) Regner med at jeg for med flere fra Skien. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Poll Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Får jeg lov til å komme med denne? BMWèn blir satt vekk for vintern nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by Bullit Får jeg lov til å komme med denne? BMWèn blir satt vekk for vintern nå. hehe.. Gammal sierra, lek i vei. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Hvor langt er det fra oslo ca?? Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 ca. 30 min lenger en til larvik?! kanskje 45 minutter.. Halvparten av veien er bare videre på motorveien, også tar man av til stathelle og kjører så igjennom Langesund og da nærmere du deg Kragerø veldig, eller? Fungerer denna veien? Finnes det en bedre vei? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 2 timer Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DruZella Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 jeg er like trofast og vil nok dukke opp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by Bullit Får jeg lov til å komme med denne? BMWèn blir satt vekk for vintern nå. Hvorfor det? Litt tidlig, vel? ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by Precious ca. 30 min lenger en til larvik?! kanskje 45 minutter.. Halvparten av veien er bare videre på motorveien, også tar man av til stathelle og kjører så igjennom Langesund og da nærmere du deg Kragerø veldig, eller? Fungerer denna veien? Finnes det en bedre vei? Greit jeg bor i langesund, men skal du kjøre gjennom her må du ha ferge:D Fra larvik er det bare å fortsette videre sørover på E18 til du kommer på utsiden av Kragerø, står skiltet hvor du skal ta av hen. Tar ca 45min - 1t fra larvik om du kjører normalt Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by Tommy405GTX Hvor langt er det fra oslo ca?? jeg bruker selv 2-2 1/2 time til oslo... spørs på hvor hardt jeg trykker på gassen.... kragerø ligger 30min ifra skien.. dølger bare E18 nedover... så er det skilta... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by ChrisDude Greit jeg bor i langesund, men skal du kjøre gjennom her må du ha ferge:D Fra larvik er det bare å fortsette videre sørover på E18 til du kommer på utsiden av Kragerø, står skiltet hvor du skal ta av hen. Tar ca 45min - 1t fra larvik om du kjører normalt 45 min fra larvik til kragerø sentrum funker... men da med godt driv... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 *glede meg* Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg