Azzido Skrevet Oktober 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by rad3on eller.. kan ikke akkurat kalle det et kjøpesenter da men.. hehehehe men er stor parkeringsplass der.. den parkeringa funker ihvertfall fint til å legge litt gummi osv... hehe... har blitt noen spor der.... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 :dude: Her er det bare å ta med bil og det somer og ha det fett. Kragerø er en nydelig by. Håpper at mange gjør som meg. Vi sees i kragerø :cool: Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Oppmøte blir på Volum Kjøpesenter 1800.... kommer du ifra kr.sand så er det første avkjøring til kragerø... da ser dere kjøpesenteret med engang dere svinger av og kjører mot kragerø... kommer dere ifra oslo så er det 3 avkjøringa ta av til Kragerø/tangen Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Ahh, gleder meg. Denne gangen skal jeg komme forberedt, lue, tykk genser, tykk jakke. :rolleyes: Nekter å pisse isbiter denne gangen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by Bullit Ahh, gleder meg. Denne gangen skal jeg komme forberedt, lue, tykk genser, tykk jakke. :rolleyes: Nekter å pisse isbiter denne gangen... hehe... høres bra ut... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Ja, faen heller! FOLKENS: Ta med _varme_ klær, det er ikke sommern lenger :) Dere er herved advart, så ikke kom her og klag på kulda i Kragerø! ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Hvordan ser forholdene ut med tanke på frost da??? glatte veier på morgen og kveld?? Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 jeg bor i kragerø og der har det vært rundt 0 nå 2 netter på rad. men ikke glatt Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Kommer jeg og! :D Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 tror dette blir knall... oppmøte på volum (kjøpesenter ved avkjøringa til kragerø, ser det ikke ifra E18) altså 1800... blir vel der 1-2 timer til alle er kommet og så stikker vi ned til sentrum av kragerø... og er folk gira på streetracing så skal vi få ordna dette oxo... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Reklamerer for StreetMeetet på nettsiden min også! ;) Jeg har treff her daglig selv om siden er ganske ny! Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 nice streetcar... og for dere som lurer så er det vaskemuligheter av bilene i kragerø... selvvask osv... og har snakka med gatekjøkna her om å ta inn ekstra med burgere osv =) *kødda* Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by Azzido-325i nice streetcar... og for dere som lurer så er det vaskemuligheter av bilene i kragerø... selvvask osv... og har snakka med gatekjøkna her om å ta inn ekstra med burgere osv =) *kødda* Altså, hallo. Vi kjører BMW. Ergo; kebab ikke burger. :usa: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by Dr_S Altså, hallo. Vi kjører BMW. Ergo; kebab ikke burger. :usa: litt lei den der... de selger ikke bab i kragerø... de hadde før.. sjappa het den gang "hedie kebab" men de fikk dårlig rykte pga noen katter tror jeg =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Må en rett og slett dra med en babb fra kr.sand? Skuffet, dypt skuffet:( Burde vært påbudt å ha en babbsjappe i samtlige byer i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg