Tommy405GTX Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 satser vi på en kollone fra Strømmen denne gangen også?? Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 det er jo så jævlig kaldt! er jo ikke kjangs for og gå ut av bilen , var ihvertfall jævlig kaldt i larvik! mer klar til neste år :D Mvh Rino Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 precious er du med på kolone igjen så snaker jeg med noen flere så blir vi et par stykker.si ifra da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by maiden-honda precious er du med på kolone igjen så snaker jeg med noen flere så blir vi et par stykker.si ifra da. Kolonne er gull!! :) Kan møtes på samme sted, bare organisere litt, selvom det ikke blei så veldig dårlig til larvik da. Når er det streetmeet skal begynne i kragerø a? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRXdude Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 18-19:00 tia? Håper det er mange biler som kommer da;) Siter V6 FUN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Jeg skal ha med digi.kamera så håper mange er der før det blir mørkt. azzido: hva syns om 18:30? Som i larvik. Honda-maiden: Så reiser vi kolonne fra porsgrunn-gummin 18:00? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 det kan vi jo gjøre.jeg får med meg supraole og prøver på noen flere også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Jeg synes 18 er passe jeg. Blir jo tidlig mørkt :rolleyes: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 18:00 :) honda-maiden: kjekt, og vi reiser da fra gummin i porsgrunn 17:30. Heng på!! Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Hvor i Kragero skal dere henge? Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by StreetCar Hvor i Kragero skal dere henge? hehe, jeg vet ikke. Aldri hvert i Kragerø jeg. Men jeg så deg i Larvik og i porsgrunn litt tidligere den dagen, lyst til å kjøre med oss i kolonne til kragerø fra porsgrunn? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by Precious hehe, jeg vet ikke. Aldri hvert i Kragerø jeg. Men jeg så deg i Larvik og i porsgrunn litt tidligere den dagen, lyst til å kjøre med oss i kolonne til kragerø fra porsgrunn? Ja, jeg er med på kolonne jeg! Skal prøve å få med meg en kamerat også. Hva slags farge er det på Golfen din? Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Champagne farget, tror jeg det kan kalles. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 ellers strågul ;) Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by Precious HØR PÅ SPACA!!!! Alkohol fritt og glassfritt :) Men alkoholen kommer vel fra personer som ikke er på streetmeet med biler og venner av de som har biler der, men folk som er på fester og byen. Noe også glasset gjør for det meste oxo. Hvordan er folkeskikken i kragerø på slikt? Blir det mye bråk fra kragerø folk som ikke skjønner at det ødelegger? Hvor selges disse burgerne? Gatekjøkken? Bensinstasjon? kragerø folka er som regel greie de =) burgerne selges på gatekjøkken rundt om kring... jeg tenkte rett og slett å henge i sentrum... men har jo et alternativ til parkering noen km ifra sentrum på et kjøpesenter ved E18... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg