Precious Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Vi kan møtes i sentrum også kjøre alle i kolonne til den parkeringsplassen etter hvert? Jeg hørt at pol10 i kragerø er skikkelig slemme, true or false? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Syns bare disse streetmeetene blir lenger og lenger unna meg jeg... Nei uaktuelt dette her ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by Precious Vi kan møtes i sentrum også kjøre alle i kolonne til den parkeringsplassen etter hvert? Jeg hørt at pol10 i kragerø er skikkelig slemme, true or false? ja funker det at vi møtas i sentrum og kolonne etterpå... tja... politiet er ikke akkurat koselige... de er litt etter oss liksom... men men... oppfører vi oss så blir det ikke noe bråk med de =) hehe... men jeg gir igrunn faen i snuten fortida... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by NoLimit Syns bare disse streetmeetene blir lenger og lenger unna meg jeg... Nei uaktuelt dette her ja... fin liten tur det da =) du bruker en 6 timer tipper jeg ned til kragerø =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 jeg skal HVERTFALL komme.. heheh... kan bli rått... fylle opp alle gatene i byn :D Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by NoLimit Syns bare disse streetmeetene blir lenger og lenger unna meg jeg... Nei uaktuelt dette her ja... Så mekk et street meet der du bor da! Men det er jo flest folk fra østlandet da...:D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Tror et Streetmeet i Kragerø får større oppmøte om sommeren - da skal jeg komme iaf :D Plassen mellom Rema 1000 og Sjøkroa-grillen (eller hva den nå heter) ved Blindtarmen rommer jo en god del biler om man vil. Er jo god plass på kaien bortenfor Vinmonopolet også. Kom med rapport når det er overstått :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by Loppa Tror et Streetmeet i Kragerø får større oppmøte om sommeren - da skal jeg komme iaf :D Plassen mellom Rema 1000 og Sjøkroa-grillen (eller hva den nå heter) ved Blindtarmen rommer jo en god del biler om man vil. Er jo god plass på kaien bortenfor Vinmonopolet også. Kom med rapport når det er overstått :) ja er mere liv på sommer'n... men da er byen okkupert av folk... hvor skulle vi gjort av bilene da? =) mellom rema 1000 og sjøbua ja... og bortenfor polet er det fint... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanBoy Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Få med så mange som mulig!!!!! Kanskje det hadde vært en idé og møtes på Volum og kjøre i følge alle sammen ned til Kragerø? Oppstilling v/Polet eller no!?? Kan jo bruke Kaia oxo hvis det skulle bli nødvendig! :) Siter 1998 Nissan Primera GT x 1986 Ford Sierra 2.0L x 1991 Nissan 300 ZX TT x 1998 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by NissanBoy Få med så mange som mulig!!!!! Kanskje det hadde vært en idé og møtes på Volum og kjøre i følge alle sammen ned til Kragerø? Oppstilling v/Polet eller no!?? Kan jo bruke Kaia oxo hvis det skulle bli nødvendig! :) ja oppmøte på volum hadde ikke vært dumt... et sted alle finner lett... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanBoy Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by Azzido-325i ja oppmøte på volum hadde ikke vært dumt... et sted alle finner lett... Vi får legge ut tid, sted osv. litt nærmere! Kanskje vi kan arrangere noe kult oxo ;) Stikkord: Kjøring som snuten ikke ser/for greie på ;) hehe.... =) Siter 1998 Nissan Primera GT x 1986 Ford Sierra 2.0L x 1991 Nissan 300 ZX TT x 1998 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Volum? Hva er det? En fisk? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Volum=det jeg skrur på når jeg spiller "Ut mot havet" :D :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 volum er et kjøpesenter like ved 18 på vei inn til kragerø... Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 eller.. kan ikke akkurat kalle det et kjøpesenter da men.. hehehehe men er stor parkeringsplass der.. Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg