Gå til innhold

Lada Påvver - Niva-prosjekt

Ranger emnet

Lada Påvver

Anbefalte innlegg

Tusen takk for støtten, alle sammen :D Update kommer så fort bilen blir hente fra gamle-huset, for da skal den vaskes og poleres og virkelig tas i bruk for første gang i år, første gang som MIN bil :D ;)

I sommer blir det bygd skikkelig stereokit baki bilen, av tre-konstruksjon med finer-plater el.l. dekket med tykt lag med glassfiber-sparkel. Noen som har noen tips til hvordan å dette til å passe perfekt inn i bilen, og det å faktisk FÅ DET INN i bilen? Lurer liksom på om jeg skal lage to speilvendte, separate deler, så det blir lett å sette inn. også sparkle over ETTER det er satt inn i bilen. ;) Tips og hjelp settes stor pris på ;)

Et liv uten Niva er som et liv uten bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, det der var en harry lada!!

Ikke kjør slik stil, pls..

Jeg tror den hadde vært fet hvit med litt sånn volvo gruppe a striper på, haha.. tror det hadde vært gromt..

kanskje skjermbreddere+++ innstegningslister, sidepipes og noen fete chromefelger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Mulig vi har en havarert Niva 1600 motor liggende, kan sjekke fordeleren på den, hvis ikke du har fått tak i :) Fortell litt om Niva'n din da?

UPDATE::::::

Har bestilt meg TO STK Kicker S15L7 (15" subber på 1000w. rms)

Med Soundmagus x-3200 forsterker på 3000w rms! Spiller opptil 145db med det vanlige batteriet, uten kondensator..:)

Også blir det Pioneer høyttalere rundt om i bilen, og etterhvert en Pioneer CD/DVD-player med skjerm foran som erstatter cd-spilleren jeg bruker nå :)

Et liv uten Niva er som et liv uten bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...