Gå til innhold

Hva kan jeg få for den?

Ranger emnet

Audien

Anbefalte innlegg

feil motor x2??:boxing :wonder:

er vel 5er`n som er mest populær så har du jo 2,8 som har litt fler hester,men jeg er fornøyd med min 2,6 iallefall.:)

er også fornøyd med min,

synes det er mye tøffere med V6 enn bare fem sylindre...:boxing

2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil Motor?

Hehe.. var jeg slem no?;)

Mener at de fleste kjennere velger bort en 2.6 når valget står mellom 2.3 og 2.8.

Nå er jo markedet ganske stort for 100 som sagt, men de nyere Audi 100 Avant ligger vel rundt 30-50 lapper alt etter km-stand. Vet ikke hvordan utstyrsnivået ditt er da. Ser og det ligger en '93 nede i 19.000 på autodb med 300kkm faktisk.

Hvis du går etter listepris som jeg smertelig har fått erfare, er den knapt verdt 20 lapper.

Så skal du jo få bilen solgt i tillegg.. ville kanskje sagt 40 som pris. De fleste pruter jo uansett. Jeg ville værtfall ikke ha betalt noe særlig mer, da man kan få litt eldre C4 Avant Quattroer med 200kkm på telleren med 2.8 motor til 50-60

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1412458

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kan jeg og få slenge meg inn her? Har samma spørsmål om nesten samma bil. Hva kan jeg få for min 95 A6 Avant 2.6 V6 aut? Gått 254 ca. Er noen skjønnhetsfeil i lakken her i gården og, ikke mye, men hadde nok satt pris på en liten ny hel-lakkering. Den selges til den som vil ha den forresten. Skal ha mindre bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da va min audi 100 2,3 e solgt :( 1991 mod gått 250 000 km va veldi fin me splittrane nye 17" rs felger å 2 andre sett me stålfelger. bilen blei solgt for 25 000 + reg å årsavjift.

så nå lure eg på om eg ska ha a3 eller golf uansett så blir det turbo fant ud at stede for å mate 136 daue hester me bensin kan eg jo mate 200 hk + ha det løye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg og få slenge meg inn her? Har samma spørsmål om nesten samma bil. Hva kan jeg få for min 95 A6 Avant 2.6 V6 aut? Gått 254 ca. Er noen skjønnhetsfeil i lakken her i gården og, ikke mye, men hadde nok satt pris på en liten ny hel-lakkering. Den selges til den som vil ha den forresten. Skal ha mindre bil.

Vet ikke hva som er realistisk å ta, men vil tro et sted mellom 25-40. Alt hvor heldig du er. Som sagt tidligere er markedet på Audi 100 stort. Og bilen din har gått et stykke, pluss noen feil. Så skulle jeg kjøpt bilen hadde jeg nok ikke gitt mer en

35K

-BMW 316I Touring

xAudi 100 2.3L s-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider