Gå til innhold

Arntsen's Golf IV Prosjekt

Ranger emnet

Arntsn

Anbefalte innlegg

Heisann, skikkelig fin golf du har :) Slenger inn ett inspirasjonsbilde: Sized_0082zonderplaat.jpg

(Er ikke saa mye som skal til, er for0vrig en vortex leppe paa denne om jeg ikke tar feil)

Ser du vurderer crystal clear, men hva tror du om disse?:82_03.jpg

Felger som jeg mener vil passe 8.5 forran og 9,5 bak ca :p

http://img.photobucket.com/albums/v40/Espen/leftcoastvw7.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v40/Espen/IMG_1752c.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v40/Espen/southcitynightsSidcleanR1.jpg

Huske justertbart understell da :)

Ellers synes jeg kanskje det var litt tungvidt naar du hadde link til alle bildene. Men for all del konge bil du har, skulle gjerne hatt en selv :)

Hehe, takk takk=) ja inspirasjonsbilder er GULLværdt! har flere ganger lagt bilen på is om hva jeg ville gjøre på den:) men man har jo ett HAV av muligheter på Golf IV.

Vurderer Crystal clear faktisk, tenkte jeg skulle ha en clearlook over hele bilen, men har tenkt vældig mye på de lyktene du kom med! har egentlig mest lyst på sånne egentlig!:)

kan fort bli mye når man tar clear look på hele bilen!!:P men får se hva jeg blir og gjøre.

Hehe, ja felger er ett MUST! har ikke så fine vinterfelger at det gjør noe!!:P men tror det blir MOMO WRS t sommeren har forelsket meg i de felgene!!:P hehe.

hæærlige bilder du har!! er en del inspirasjon i bildene!

Justerbart senkesett er jo ett must snart! regner med når våren kommer bir det justerbart senkesett!!:)

Kom bare med ris og ros og forslag på hva jeg kan gjøre med og på bilen! er en del inspirasjon i bare det og høre hva andre syntes og mener om bilen, og hva som kan gjøres!!:)

Hehe, takk for komplimanger av bilen!:D er litt oppmerksomhet rundt den, er ikke mange i byen som ser lik ut. !:D

har du bilder av hvordan din IV så ut??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meget pen bil :)

Jasså du bor i Bodø ja. Jeg har nok ikke sett bilen din ennå jeg da.. :p Førstegangstjeneste her jeg, rusler litt med NASAMS 2!

Takk Takk, glad noen liker utseendet på bilen min!!!:D blir motivert!!

Ikke fått lagt ut noen bilder av passaten??:O:P

Hehe, jepp bor og kjør rundt i bodø by!:P rart du ikke har sett meg da! eller kjører ikke så mye om dagene;P

Hvor lenge skal du vær hær? Trives du i bodø forblåsteby?;P

Åh;D du må bare si ifra hvis du ser meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...
Ikke verst pris det der? :)

Men ikke all verdens til bilder da, ikke ett bilde som viser hele bilen. Close up er fint for å vise lakken, men vanskelig og få inntrykk av hvordan bilen egentlig ser ut..

hehe, jo det er sant.. skal ta med meg eos kameraet ut når bilen er nyvasket og ta flere bilder.. tok bare non bilder i fullfart og la inn!!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har så og si dønn lik bil som meg bortsett fra farge og styling.. min har gått 133000km 99 modell..

satt ned prisen pga bulk i panser eller?

Heisann, jepp og ett par andre småting egentlig. men bilen skal bort!:P har ingen aning hvor jeg skal gjøre av bilen egentlig! har en audi og firma bil i tillæg så det blir litt masse!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...