Gå til innhold

Arntsen's Golf IV Prosjekt

Ranger emnet

Arntsn

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
18" er å foretrekke uansett.

Kjøp justerbart fra KW, variant 2 eller 3.. Garantert super kvalitet i mange år :) Er dyrt men lønner seg i lengden.

jepp får se hva som skjer!:)

Får mest sannsynelig instalert Anlegg i bilen løpe av uken!!:) Focal Sub og Focal Høytalere!:) kanskje Bakrute Spoiler!;)

Noen dere vil ambefale?

Noen der ute som selger 3 punkt ratt til VW ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hei, nu er det leeenge siden det var noen update på bilen!!;D

noen a tingene.

Anlegget er komplett nå!;D noen småting igjen!!:D

har hatt bilen på service ( derfor ikke så mye dele updates!) ;P har byttet register reim, vannpumpe og skiftet olje og en del andre ting på servicen, kostet meg utruli nokk bare 6500,- trudde bodø bil køddet med meg først!:P

Har kjøpt meg sånn orginal diodeblink for alarm i nyere golf, monteres snart,

kjøpt meg dørsensor på venstre dør:P

har også kjøpt Haifinne antenne (funker FETT anbefales, bedre enn den orginale)

Kjøpt også bakrute spoiler og er akkurat ferdig lakkert!

Spoiler og antenne på begge bildene!

http://img401.imageshack.us/my.php?image=image003kk4.jpg

http://img401.imageshack.us/my.php?image=image004rd0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har noen spørsmål som trenger svar:P

har funnet meg ett ratt på E-Bay som jeg ble litt inntrisert i!

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volkswagen-GLI-2005-Steering-wheel-Airbag-E-brake_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33704QQihZ012QQitemZ220131722431QQrdZ1#ebayphotohosting

noen som er kjent med rattet om det vil passe på bilen min? og vil noen av dere kjøpt det fra E-bay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. så det lønner seg ikke og kjøpe ratt ifra usa?:P

rattet gjør sikkert ikke noe, men værre med airbaggen, far min driver bilverksted, han skulle ha airbag til en kundebil, og ingen delelager hadde den i norge, så den ble bestilt direkte fra amerika, det tok 3 mnder før den kom ca, for den ble ikek sendt med fly , pga sikkerheten i for flyet osv osv , så den var nødt til å bli sendt med båt, så tok jævlig med tid, men om du har tolmodighet til å vente på den så er det fett :D billig borti der,

Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...