Gå til innhold

Arntsen's Golf IV Prosjekt

Ranger emnet

Arntsn

Anbefalte innlegg

• 3 months later...
  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hallais! lenge siden noe update nu!:P hehe..

har fått R32 ratt i golfen nu!:) har fått montert HID langlys Xenon:D råegreier, har montert midtarmlen i bilen, har fikset en del småtterier på bilen, feks. hadde orginal defa alarm, har fått ny nøkkel og alarm, sånn flipp nøkkel fra VW;) har også flyttet orginale Defa Diode blinkeren fra frontruta og bak til låseknappen, altså at den ligger sånn som det gjør på alarmen på nyere golfer.. =)

Skal se om at jeg får inn noen bilder løpet av uken av oppdateringene!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
heisann! ser meget flott ut!:)

kjøpt lyktene på tmtuning? sett på disse jeg også..

men rattet, hvor fikk du kjøpt det? hvor mye måtte du ut med om jeg kan spørre om det?

Mvh

Heisann:)

ja kjøpte lyktene på tmtuning! er jævli fornøyde med dem, er en DEL oppmerksomhet rundt dem:P var og undersøkte på hellanor i bodø hva dem skulle ha for lyktene.. 6500,- WOW, tmtuning næste:P

Har også montert HID xenon på langlysene mine også funker VÆLDIG bra!!!:) anbefales!!

Rattet kjøpte jeg også fra tmtuning, va sinnsykt heldig med at dem hadde en airbag inne på skrotern i byen slikt at jeg fikk brukt rattet!!:)betalte vel 2400 for rattet og 1000for airbagen totalt ble det på 3400.

Sparte en del på det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Ah, Golfen din ser virkelig fin ut! :)

Vansklig å montere tåkelysene? Kjøpte du sett med gitter,eller modifiserte selv?

hehe takk takk, er ganske fornøyd med den selv!!:)

Tåkelysene er ikke så vanskelig og montere egentlig, kjøpte ett sett fra møller i bodø ( bodø bil ) 1200kr da var det med gitter og lyspakken, det er foresten hella lys.

tok bare av de gammle gitterene og satt på disse, trekte kabler til relê som fulgte med og så inn til bryteren i dashboardet!:) har også byttet bryter så tåkelysene styres sammens med vanligelysene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du like godt kjøpe på møller i grunn, koster såpass lite;) rundt 600,- hvis du ser litt på vwfanatic.dk så ser du en god beskrivelse av jobben, med delenr. å tror jeg, gjorde det selv i min golf, veldig enkel jobb, tar kanskje en drøy halvtime:) annbefales, spessielt sammen med lys i rommet over cd spilleren!

<3 vw golf higline 1,6 2000 mod <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, skikkelig fin golf du har :) Slenger inn ett inspirasjonsbilde: Sized_0082zonderplaat.jpg

(Er ikke saa mye som skal til, er for0vrig en vortex leppe paa denne om jeg ikke tar feil)

Ser du vurderer crystal clear, men hva tror du om disse?:82_03.jpg

Felger som jeg mener vil passe 8.5 forran og 9,5 bak ca :p

http://img.photobucket.com/albums/v40/Espen/leftcoastvw7.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v40/Espen/IMG_1752c.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v40/Espen/southcitynightsSidcleanR1.jpg

Huske justertbart understell da :)

Ellers synes jeg kanskje det var litt tungvidt naar du hadde link til alle bildene. Men for all del konge bil du har, skulle gjerne hatt en selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du like godt kjøpe på møller i grunn, koster såpass lite;) rundt 600,- hvis du ser litt på vwfanatic.dk så ser du en god beskrivelse av jobben, med delenr. å tror jeg, gjorde det selv i min golf, veldig enkel jobb, tar kanskje en drøy halvtime:) annbefales, spessielt sammen med lys i rommet over cd spilleren!

ah, ja trur kanskje det blir møller. ganske fiiiin detail da=) regner med at det tar ikke så langt tid, har andre ting som har tatt lengre tid:) hehe.

takk for svar!:) tror jeg skal gjøre dette når jeg får lønning;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider