turbo_fever Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 nei har ikke godkjennt med 60\60. Har godkjennt med 40\35 så da er sjangesen for og bli kaldt inn til sjekk ganske liten. Derfor har jeg ikke brydd meg.. Ting i norge er noe for seg sjøl ja.. Forandre på noe med en bil som vil gjøre den sikkrere, å nei det får du ikke lov til. Slik er norge. Mente ikke det med å kappe fjærer.. Men er det nødvendig å kappe på disse volvoene?? Blir dem ikke lave nokk med senkefjærer?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Synes det er litt bekymringsverdig at folk er mere bekymra for bøter, enn hvordan bilen kommer til å oppføre seg etter denne modifiseringen. Selv om fjæra ligger fint i sporene sine, så er det ikke sikkert den gjør det når under full fjæringsvei. Da kan du plutselig ha ei fjær stikkende rett i dekket ditt. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Jeg har kjørt med kappa senkesett på 240n min, det er kappet 2runder. passer fint sammen uansett å hører ingen ulyder, men da har jeg satt på ordentlige senkedempere å slik også. anbefaler ikke å kappe, men er en av de eneste måtene å få 240n lav på. ang. avskilting så har jeg altid får visningslapp, men treffer du rette politimannen så er det avskilting, så det beste: bygg justerbart skikkelig. å prøv å få det godkjent:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Kjøp heller senkeskåler fremme.. mener det var å få på golf 2 i hvertfall.. senker ca 15mm.. er ikke lovelig dette heller, men da slipper du å ødelegge fjærene dine..Se på http://www.autospar.no/ hvordan er det senkeskåler funker a?vet ikke helt om jeg skjønner serru,hehe Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Det kommer mer an på personen som tar seg av saken vil nå jeg si. Siter BMW E36 M50 323 turbo 352whp/422wnm @ 1,5bar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Et viktig poeng er vel hvor mye du kapper av fjærene! Hvis du kapper en ring og det fortsatt er spenn i fjæren så skjønner jeg ikke hva dette skulle ha å si..;) Jeg har fått eu godkjent en bil med kappet en ring foran(bmw e36) Dette var hos Naf, så ikke noe kompis-greie.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 jau skal ikke kappe mye bare jeg får denj litt lavere frem,ska ikke kappe så spennet forsvinner,er vell helst da dem merker det å sikkert ,vist der ser at fjæra er løs Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Det kommer mer an på personen som tar seg av saken vil nå jeg si. det skjønner jeg,men slags funksjon her en senkeskål? presser fjæra mer sammen?mulig jeg er litt blond men,hehe Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.