Gå til innhold

Reklame

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg er enig.. Skal jeg se på damer, så gjør jeg ikke det på bilforumet.

Men seriøst, hu plager meg ikke mest.

DEt som plager meg mest, er all den reklamen som plutselig poppa opp på hver side av forumet. De for Japan Auto og alt det der, plutselig kom det opp på hver side, og gjorde alt veldig rotete. Og for å gjøre det ekstra irriterende: OM vi faktisk var interessert i noe av det det liksom var reklame for, er det faen meg ikke laga link :P Så vi må skrive det inn manuelt, det tror jeg nok aldri skjer.

Kan dere ikke fikse et stylesheet til oss som ikke vil se Heidi da?

Som du sikkert fikk med deg så gjorde vi litt endringer underveis. Vi la først ut en annonse med alle sponsorene til Drift Battle på hver side, men det ble litt mye. Spesiellt ettersom en slik annonse benytter seg av bakgrunnsbildet slik at man ikke har muligheter for å lage lenker. Ergo ble det forkastet og vi laget en enklere versjon. Jeg ser dessverre ikke helt hensikten med å klage på noe som vi allerede har tatt konsekvensen av...

Dette er første gangen Bilforumet tar i bruk denne type annonser, så da må det litt prøving og feiling til. Men denne type annonser er veldig utbredt og utrolig effektive uten å stjele plass fra selve forumet.

Jeg er også litt forundret over at noen fremdeles er negative til bannerannonser på Bilforumet. Her har vi et forum som har 27000 brukere og ekstremt mye trafikk uten at det koster en krone. Det burde nå være kjent for de fleste at driftskostandene til forumet beløper seg til flere tusen kroner i måneden. Allikevel er det noen som klarer å klage over annonser. Det finner jeg litt pussig, ettersom samtlige store websider i hele verden har langt flere annonser enn Bilforumet.

I vårt tilfelle så er det jo også en svært relevant annonse, ettersom den informerer om et bilrelatert arrangement som Bilforumet er med og sponser. Da er det jo naturlig at man benytter seg av denne typen markedsføring.

Jeg noterer meg at jeg sier "vi" både om Bilforumet og Drift Battle i denne saken, men jeg sitter altså med et ben i begge leire her. Tar all tilbakemelding til etteretning og så langt er konklusjonen at det er noen få som ikke er helt fornøyde, men det er det alltid. Intet nytt å melde med andre ord ;)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår