kukodd Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Hvor kan jeg få tak i fetere resirkventil til min 01 passat 1.8t. jeg er ute etter mer lyd. noen som har erfaring med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiGhtCrAwLeR Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 tenker du da på popoff eller dumpventil??? den pssssjjj lyden?? det får du kjøpt omtrent overalt i dag, i alle bil butikker, tror faktisk biltema også selger de nå!!!! anbefalingen er åpent filter og blend slangen som går til den orginale dumpventilen, da får du en mye kulere lyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Jeg byttet ut den originale dumpventilen med en RFL, bare dro ut den gamle som sitter på et t-stykke nede i høyre front av bilen, blindet den slangen som går opp til innsuget igjen og satt inn den nye med en overgang. Brukte samme vakumslange. Silikon anbefales for å få på ny ventil. Easy match, men veldig mye lettere hvis du har mulighet til å løfte opp bilen på en bukk da det blir veldig kronglete å komme til liggende under bilen. Hvis du setter på et konfilter så husk å sett opp en varmereflekterende plate mellom luftfilter og turbo, denne hindrer varmestrålingen fra turboen i å nå filteret som da igjen sender varmluft til motoren. Great success:D Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg