asona_er_best Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 hvem stiller med hva, hvor? regner med gjengen her skal på dokka, men jeg kjører nok hakavika tenker jeg, men min trofaste gode gamle opel ascona B..hehe.. kan tenke meg borgersen i a-finale på hakavik som vanelig, davidsen kommer i ny opel manta så kan bli spennende å se åssen den funker, vanligvis god på hakavika han også.. men på dokka kommer jo Dahl og Nordby så dem stiller vel sterkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 hvem stiller med hva, hvor? regner med gjengen her skal på dokka, men jeg kjører nok hakavika tenker jeg, men min trofaste gode gamle opel ascona B..hehe.. kan tenke meg borgersen i a-finale på hakavik som vanelig, davidsen kommer i ny opel manta så kan bli spennende å se åssen den funker, vanligvis god på hakavika han også.. men på dokka kommer jo Dahl og Nordby så dem stiller vel sterkt Jeg og minst 3 andre fra Høgda Rasarlag kommer til Dokka med goda gamle volvoer! :) Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Blir vel Dokka på meg med nybygd, standard Kadett. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Blir vel Dokka på meg med nybygd, standard Kadett. junior? Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 junior? Nei er senior. Min andre sesong som senior dette. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 jasså magnus, skal du miste bil på dokka en gang til nå a??.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 jasså magnus, skal du miste bil på dokka en gang til nå a??.. Ja spørs vel om det blir noen bud da gitt.. Men det får gå. Er bare en standard bil som har kosta meg under 8000kr så. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Ja spørs vel om det blir noen bud da gitt.. Men det får gå. Er bare en standard bil som har kosta meg under 8000kr så. jamen da så... får håpe du slipper å miste den da, eller, det kommer jo ann på åssen den er på banen det:D..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 ser ut som jeg får stilt på dokka hvis jeg får bilen klar:) noen som hvet hvor lang tid det tar fra du har att teknisk til du får lisensen? Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 ser ut som jeg får stilt på dokka hvis jeg får bilen klar:)noen som hvet hvor lang tid det tar fra du har att teknisk til du får lisensen? kommer ann på når du får en til å godkjenne det.. og så må du nok ned til oslo å få lisensen der... hvis du skal ha teknisken til å sende til NBF og så skal dem sende til deg får du den nok i desember Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 trur heike skal kjøre der oppe på dokka også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 har han fått gjort noe med bilen enda han ell? Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 har han fått gjort noe med bilen enda han ell? han hadde sveisa noe i fronten også fått bytta demper og fjør på den ene sia, så han skal gjøre resten seinere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 trening på hakavik til helgen! må nesten teste ut skiiten og justere litt her og litt der..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 her er resultatet av trening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg