blikseth Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 her kreves det en forklaring synes jeg?? Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 jeg lånte bort bilen så dette er en god nok forklaring er det ikke? denne kræsjen skjønner jeg godt da, han kjenner ikke bilen, kjenner ikke banen, og har vel aldri kjørt med så dårlige dekk før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 hehe, god nok forklaring det der. Vi labanesera bruker å lade litt over evne i enkelte sitvasjoner. hehe Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 heike har god evne han, men han ble litt ivrig den 4.runden. men de 3 andre rundene fikk jeg se ascona'n min gå fortere enn hva den har gjort tidligere, så når han kjører MIN bil raskere enn jeg selv klarer, da blir jeg imponert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 godnyhet, bilen er herved god som ny. rettet den opp sammen med svigerbror i sta og det ble kjempe bra igjen;) rettet faktisk med ordentlig rettehammer og mothold for å få den ordentlig pen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 høgda folka kvala på dokka hørte jeg. gratulerer=)morro å være blandt de første til landsfinale=) ble 3 heatseiere på meg, men i debutant klasse da. når det var tørt ute var det andre boller gitt. kjørte mot en ascona der som jeg var mot på vinterløpet så denne gangen var det min tur forran Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 høgda folka kvala på dokka hørte jeg. gratulerer=)morro å være blandt de første til landsfinale=) ble 3 heatseiere på meg, men i debutant klasse da. når det var tørt ute var det andre boller gitt. kjørte mot en ascona der som jeg var mot på vinterløpet så denne gangen var det min tur forran Nå var det ikke junior kval på Dokka denne gangen så Høgda folka må nok fram å prøve seg på ny. Gratulerer med tre heatseiere da. Nå må du snart slutte med denna dumme debutant kjøringa! Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Var bare seniorkval ja...:) Men vi er tilbake den 19. vi.... Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 jeg som hadde missforstått litt da gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg