Gå til innhold

Fra Rånetreff til krasj (larvik)

Ranger emnet


Ostby

Anbefalte innlegg

Originally posted by rdl

 

Hvorfor ikke sette meg på ignore listen da i heller for å sippe konstant?... HVorfor faen har du ikke gjort det for leeeeeeenge siden ettersom jeg plager deg så mye?....

 

har du no svar på det da?

 

Vel, han fortalte jo hvorfor.

Det er fordi du til tider gir han seriøse latterkramer med alt det latterlige tullet ditt.

Du quotet jo til og med at han sa det.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

alle som grisekjører driter seg ut en eller annen gang...bare se på petter solberg eks...kjører gris som faen...går dårlig til tider der å...

 

 

men har dere tenkt over hvor galskap det er å kjøre rett frem på en vei mot en bil i 80 kmt å pasere hverandre med 50cm?!!

 

mest sannsynelig er personen i den andre bilen helt ukjent for deg!

 

ahh! tenk på den du!

 

ble DU paranoid nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

 

Hvorfor ikke sette meg på ignore listen da i heller for å sippe konstant?... HVorfor faen har du ikke gjort det for leeeeeeenge siden ettersom jeg plager deg så mye?....

 

har du no svar på det da?

 

 

 

Som sagt, så synes jeg din latterlig lave iq, kombinert med enda mer latterlige kommentarer er ganske underholdende til tider :)

 

Det er f.eks ingen andre som legger ut om at de kjører i 200 med capingvogn i en tråd, for så å si at en som har krasjet være dum i hovve...

 

Personlig, så tror jeg du enten er en premieidiot, en som elsker å lage litt ball, eller en av de mer seriøse på forumet som må rase fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

 

Fy faen vakke det BOMBE å skulle smelle ut av kjeften DIN lixom?

 

Ok, jeg tror jeg sa det slik,

 

wow, kjørte rally på løkka i dag fett! i morgen venter jeg til skolen er over så skal jeg samle KID-points over diverse drittunger jeg plukker ned!

 

Og til dere andre SUPER-naive, Om jeg sier at jeg har pikk på 4 m så vil dere nokk si. WOoooooooow.. er det sant?

 

Ser jo virkelig hvem som trenger å vokse opp. DU asim har ite du skulle ha sagt der. for du er ikke LITE eplekjekk IRL selv.

Har faktisk prata med en del folk nå i det siste ang. deg, vil ikke akkurat si at DU er så jævli jordnær heller.

så da ligger vi visst begge 2 dårlig an.. huh?

 

Jeg bli smigret jeg... ;)

 

lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

 

 

OG HVA SÅ?

Ser du meg feie over biler og trær, eventuelt fronter busser?

Til tross for at jeg kjekker meg på veien så er jeg i et minste våken og har sansene mine i 100 pga, bilens oppførsel!

det er jævli synd for deg at DU ikke klarer å kjøre i 100km/T uten å bli totalt nerverak for om du skal lette utfor et stup eller at det PLUTSELIG lander et fly på taket ditt!

 

Åja, stemmer, du er jo verdensmester du, det kan aldri skje noe med deg. Beklager, tenkte ikke over hva jeg sa, sånn som du alltid gjør.

 

Og ja, du har helt rett, jeg kjører aldri fortere enn 100 km/t uten at jeg tenker at et fly skal lande på meg.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår