Gå til innhold

hvilken bil bør jeg velge?

Ranger emnet

johnivar88

Anbefalte innlegg

står i tenkeboksen på ny bil nå. det blir å ta opp lån på ikke så alt for mye siden jeg kun er lærling. det som skal være med i prisen til ca 100k er

1 stk bil

1 stk styling kit à 15k

1 stk anlegg à 10-15k MEN ikke nødvendig! kun ønskelig!

felger vil jeg kjøpe når jeg selger den andre bilen! :)

har da vurdert en Mazda MX-3 og en Volvo S40 som jeg mener er veldig kule med den rette stylinga. noen som har andre forslag så kom med dem!:) ellers er spørsmålet hvilken av disse bør jeg gå for? :)

mazdaen syntes jeg blir litt gammel og mye kjørt i forhold til prisen, mens volvoen sin motor ikke er så sprek sies det, pluss noen der også begynner å få kjørt seg litt!

takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står i tenkeboksen på ny bil nå. det blir å ta opp lån på ikke så alt for mye siden jeg kun er lærling. det som skal være med i prisen til ca 100k er

1 stk bil

1 stk styling kit à 15k

1 stk anlegg à 10-15k MEN ikke nødvendig! kun ønskelig!

felger vil jeg kjøpe når jeg selger den andre bilen! :)

har da vurdert en Mazda MX-3 og en Volvo S40 som jeg mener er veldig kule med den rette stylinga. noen som har andre forslag så kom med dem!:) ellers er spørsmålet hvilken av disse bør jeg gå for? :)

mazdaen syntes jeg blir litt gammel og mye kjørt i forhold til prisen, mens volvoen sin motor ikke er så sprek sies det, pluss noen der også begynner å få kjørt seg litt!

takker for svar :)

personlig annbefaler eg å ikke kjøpe så alt for sprek førstebil... greit at det er fett, men hva må du da til med for å få noe sprekere? s40'n er sikkert mer enn sprek nok til å begynne med...

uansett hva du kjøper, så går det ikke så veldig mange år før du har lyst på mere effekt... begynner du med en snill bil, kan du lett oppgradere.... begynner du fx med en audi s3, så skal det en del til for å få en enda bedre kjøre opplevelse...

Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene...

http://www.bergen-gatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider