duxx0 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 tar jeg veldig feil eller har den gamle fule hi-acen blålys på taket? Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 tar jeg veldig feil eller har den gamle fule hi-acen blålys på taket? Du tar nok ikke feil. Det er sikkert en bil brannvesenet bruker. De har hvertfall noen sånne her i Bergen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 politiet gjør bare jobben sin, og de gjør en god jobb...blir litt dumt å rakke ned på snuten hele tiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 politiet gjør bare jobben sin, og de gjør en god jobb...blir litt dumt å rakke ned på snuten hele tiden.. Hmm..er nå ikkje overbevist om at den jobben er så bra! Politiet klager jo alltid over at dei ikkje har ressurser nok. Kanskje dei skulle starta med normal ressurs fordeling då! For når dei laga kjempe oppstyr p.g.a litt privat poker og litt snøscooter kjøring, då starte eg og lura litt! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=168878 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/buskerud/1.2172005 Men har nå ikkje noko spesielt i mot politiet eg. Er nok andre som like dei mindre. Var litt OT detta men. Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 så faktisk på nyhetene idag hvor det ble sagt at politiet i vestfold driver å fotfølger østeuropeiske "tyvbander".... kjempebra spør du meg... meget mye flottere det enn å bare rase rundt å være rasshøl med traffikanter og lign som dem ikke liker... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 haha Smart kommentar du! Den gangen du kjører utfor og havner på taket i grøfta skal jeg stoppe og le av deg, for så å kjøre videre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Smart kommentar du! Den gangen du kjører utfor og havner på taket i grøfta skal jeg stoppe og le av deg, for så å kjøre videre.. Er ikke det standard prosedyre? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg