lokar1 Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Jepp, svigerfar byttet inn sin xkr 1997modell med en ny 2007modell, jeg har sittet med gåsehud i to uker og ventet, (det har vel han også når jeg tenker meg om) og i går var det endelig henting pluss prøvetur. Lyden, samt opplevelsen av det chassiset er noe av det bedre jeg har vært borti. For de som har sett topgearepisoden der den testes, så fikk den jo uhemmet skryt akkurat for det, og jeg er så langt enig :) Fikk bare tatt noen bilder med mobilen så ikke akkurat perfekt, men likevel: Elsker de linjene: Sexy rumpe: Et lite sexy kjennetegn på at det er 420 kompressorhester under: 20tommere med svæære bremser: Fronten: Eneste minuset, kanskje litt kjedelig innvendig: Vet ikke med dere, men jeg er i allefall forelsket, jaguar har så mye mer sjel enn en tysk samlebåndsbil. Uansett, skal prøve å få til et videoklipp med lyd av et pådrag neste uke :) Siter http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-6/296196-golf-6-plus-modell.html#post2926742 Golf plus 2010 --> [x]toyota mr2 [x]ford focus [x]bmw328i [x]toyota celica [x]toyota corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Åhh! Morsomt med rike fedre!;) Får du prøve den da? Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lokar1 Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 ikke faren min, men skummel svigerfar, så nei, ikke prøve, i hvertfall ikke enda :( Siter http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-6/296196-golf-6-plus-modell.html#post2926742 Golf plus 2010 --> [x]toyota mr2 [x]ford focus [x]bmw328i [x]toyota celica [x]toyota corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Ikkenoe å hate på, absolutt en lekker bil! Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Nå er jo ikke akkurat topgear den mest pålitelige kilden når det gjelder engelske biler i forhold til resten av verden da:P Men når det er sagt, så er dette en meget pen bil, og absolutt ikke noe dumt kjøp, så lenge man har penger og interesse for det :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 snasen bil! prøvekjørt en selv, gikk veldig bra, og lyden er jo helt porr:D Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abramz Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Rett å slett en nydeli bil! Siter -92 JDM Mr2 Turbo (skilter) :) -89 Corolla XL 1,3 -01 Rav4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Liker ikke denne jaguaren. Synes rett og slett den ser for billig ut. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg