Gå til innhold

Trenger litt hjelp folkens!

Ranger emnet


AlexTheMan

Anbefalte innlegg

IKKE borr noe som helt i innsuget, bortkasta!

Sett på ett t-stykke på vakumslangen som går fra bensintrykksregulatoren til innsuget, og ta vakumet der ifra.

Den sitter på venstre side på innsuget når du står foran det!

 

Takker og bukker!! Nei, tror ikke jeg skal frem med drillen helt enda :)Får ut å prøve :)

AlexTheMan

 

- VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt)

- Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt)

- Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker!! Nei, tror ikke jeg skal frem med drillen helt enda :)Får ut å prøve :)

 

det går også vakumslange bak til speedoboksen, mulig du kan sette på ett t-stykke der også så du slipper å trekker slange ut i motorrommet. Er det jeg har gjort hvertfall :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde det ville forstyrre hjernen litt eg? for den slangen skal jo være nøyaktig 1 meter! og en viss størrelse. så vet ikke om det er så lurt?

 

er jo ikke den slangen som går til hjernen, den sitter bak innsuget ved gass-spjeldet. Den jeg sikter til sitter foran og er bare 10cm eller noe, den sitter heeelt ytterst til venstre når du står foran innsuget, og går ned til bensintrykksregulatoren.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada jada går helt fint å bruke den som går til bensintrykkreg. :)

 

men eg reffererte til den du nevnte som går til hjernen!

 

det går også vakumslange bak til speedoboksen, mulig du kan sette på ett t-stykke der også så du slipper å trekker slange ut i motorrommet. Er det jeg har gjort hvertfall :)

1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk

2000 Honda CBR900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F***altså.. får det ikke til å funke... den viser undertrykk når den sviver, men det går veeeldig sent. Kjørte litt med den også men det er akkurat som om alt henger. Finner ikke steder hvor slangen ligger i klem heller... arg...

AlexTheMan

 

- VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt)

- Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt)

- Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår