Gå til innhold

sentral lås problemer. (audi a4)

Ranger emnet

pjokkis

Anbefalte innlegg

Skal vel være en nødåpning av tanklokket ifra bagasjerommet. Skal stå i instruksjonsboka de. Har du sjekka om sentrallåspumpa de går eller om det er lekasje hvis du har luftstyrt sentrallås?

07 KTM 950 Superenduro

94 Volvo 940 Turbo (selges)

91 Audi 80 Edition Quattro

x02 KTM EXC 400 SM/Enduro

x96 Audi A4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om det er like enkelt hos deg, men på merca mi så har jeg nøyaktig samme problem. på merca så er det et ganske enkelt system med at når du låser så kommer det en liten pinne ut og går inni en liten flipp med høl på, på tanklokket. løste dette enkelt med å ta et lite skrujern og bøye forsiktig denne flippen litt tilbake.

sentrallåsen har jeg ikke fiksa enda, men har stor tru på at en vakuumslange i ene døra mi har hoppa av. da de knottene rører jeg litt på de andre dørene når jeg låser men ikke på venstre dør bak. at en slange kan ha hoppet av kan jo være ditt problem og, hvis du har luftstyrt sentrallås da:)

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...

Har samme problem. Løsning: Koble vekk sentrallåspumpa som sitter over spylertanken i bagasjerommet. Stikk hånda bak/foran tanken (men fremover i bilen) og kjenn etter en metallstang. Den trekker du bakover så er lokket til bensintanken åpen.

Mitt spørsmål: Noen som vet HVORFOR dette problemet oppstår?? Har skiftet pumpe og sensor i førerdøren, men samme problem oppstår; pumpa låser seg men stopper ikke. Får ikke låst opp bilen. Med nøkkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider