Gå til innhold

Strømstad Bilder 5/4-07

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

morsom du. hvor er pointet i å disse andre bilmerker som folk liker?? det er ufattelig barnslig, sitter voksne folk å bruker tia si her inne på å si sånt, det er heller det som er patetisk!

Dumme spørsmål fortjener dumme svar er det noe som heter. Jeg syntes det var et dumt spm og ga derfor et dumt svar med en liten skvett humor. Kall meg gjerne en idiot

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

KlovnDaniel, håper du ikke henviser til deg selv når du sier "voksne". Du har hatt dine usaklige innlegg du og.

Men for å vær saklig, så må jeg nesten hive meg på en strømstad-tur i fremtiden, ser morro ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er MANGE cleene fine volvoer utpå å skall du c.

Hva er det som gjør en Volvo clean? Er det R-sport trekk og slike "snowcaps" og i hjelsota lykter rund baut? Det er ikke mange cleane volvoer ute å går, det skal jeg bare si deg, En original Volvo 240 med kappa fjører og Eiker felger er vel ikke akkurat clean? Hjelper lite att bilen er nyvasket.

Dere volvo gutta veit å misbruke diverse stilarter, og prøver å imponere oss andre med å slenge ut ord i hytt og pine.

:thanks

Noen som har flere bilder fra Strømstad?

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør en Volvo clean? Er det R-sport trekk og slike "snowcaps" og i hjelsota lykter rund baut? Det er ikke mange cleane volvoer ute å går, det skal jeg bare si deg, En original Volvo 240 med kappa fjører og Eiker felger er vel ikke akkurat clean? Hjelper lite att bilen er nyvasket.

Dere volvo gutta veit å misbruke diverse stilarter, og prøver å imponere oss andre med å slenge ut ord i hytt og pine.

Ja tyskere hater de, men tyske stilarter det skal de ha. 94 modell 240classic med 17" eiker felger er jo old school :hvaskjera kanskje pga den har classic i navnet

Ikke diss r-sport trekk eller r-sport i det hele tatt audi fanatic, det er det eneste 240 gutta lever for. Forresten er r-sport trekk veldig stygt akkurat som bilen

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du har tatt en titt på 240 prosjektet til TEXACOM her på forumet så skal du få se en clean 240. i mine øyne er norges fineste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tyskere hater de, men tyske stilarter det skal de ha. 94 modell 240classic med 17" eiker felger er jo old school :hvaskjera kanskje pga den har classic i navnet

Ikke diss r-sport trekk eller r-sport i det hele tatt audi fanatic, det er det eneste 240 gutta lever for. Forresten er r-sport trekk veldig stygt akkurat som bilen

Fy faen du er SERIØST dum!

At det går ann å si noe så dumt!

Du er en typisk "ha bilen på verksted for og legge om til vinterdekk" type du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår